آخرین اخبار

14. دى 1393 - 15:10   |   کد مطلب: 39
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین همایش بزرگ پیاده روی خانواده در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش  خبرنگارپايگاه خبري تحليلي شهرستان كهگيلويه از ياسوج ،جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری سومین همایش پیاده‌روی خانواده در سال جاری در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: این همایش به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه سیما نمایش پخش می‌شود که یک امتیاز بزرگ برای استان محسوب می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد :در ماه‌های اخیر اداره‌کل ورزش و جوانان این استان تعامل و همکاری خوبی با وزارت ورزش و جوانان داشت و مسئولان وزارتخانه نگاه ویژه‌ای به ورزش استان دارند.

 

وی عنوان کرد: انتخابات 30 هیئت مجمع ورزشی بدون حاشیه و مشکلی در استان برگزار شد و فعالیت‌های مؤثری در ورزش استان انجام شد که کمتر مورد بازتاب رسانه‌ها قرار گرفته است.

 

این مسئول تصریح کرد: 30 پروژه چمن مصنوعی در شهرستان‌های باشت و گچساران در دست ساخت است و تعدادی از این زمین‌ چمن مصنوعی افتتاح شده و تعداد دیگری تا پایان بهمن ماه افتتاح می‌شود.

 

 

ایزدپور با بیان اینکه بودجه این اداره‌کل در حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان افزایش داشته است، اضافه کرد: مبلغ دو میلیارد تومان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ورزش استان اختصاص داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کار ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج با تلاش مضاعف در حال انجام است و 10 بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اسفند ماه سال جاری از قهرمانان استان تجلیل می‌شود، ضمن اینکه در بهمن ماه از ورزشکاران و قهرمانان تاریخ ورزش شهرستان باشت و گچساران طی مراسمی قدردانی می‌شود.

 

این مسئول در پایان از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش‌های بومی و عشایری استان در بهمن ماه خبر داد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک