آخرین اخبار

14. دى 1393 - 0:10   |   کد مطلب: 36
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به پارک بلاد شاپور دهدشت و ورودی دهدشت به سمت چرام اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس حجت الاسلام علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، پارک بلاد شاپور و ورودی دهدشت به سمت چرام را دو پروژه مهم فعال در شهر دهدشت خواند و اظهار داشت: از محل اعتبارات ماده 180، 7 میلیارد ریال اعتبار به پروژه ورودی دهدشت به سمت چرام اختصاص یافت.

وی افزود: این پروژه از دهدشت تا پل سمغان است و باید آماده بهره‌برداری قرار گیرد که این اختصاص اعتبار کمک شایانی به پروژه می‌کند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی دیگر پروژه شهری دهدشت را پارک بلاد شاپور این شهر دانست و بیان کرد: مبلغ 8 میلیارد ریال نیز از محل ماده 180 به این پروژه اختصاص یافت.

بزرگواری با بیان اینکه از روند اجرایی این دو پروژه به همراه مسئولان شهرستانی بازدید کرده است، خاطرنشان کرد: در سفر اخیر به شهرستان، از روند اجرایی پروژه ورودی دهدشت - بهبهان نیز به همراه فرماندار و شهردار دهدشت بازدید به عمل آمد و از نزدیک روند اجرایی این پروژه نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت از پروژه‌های شهری مهم در حال اجرا در این شهر است که امیدواریم با اختصاص اعتبارات اخیر از ماده 180 پروژه ورودی دهدشت به سمت چرام تا پل سمغان آماده بهره‌برداری شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک