آخرین اخبار

10. مهر 1394 - 8:13   |   کد مطلب: 3545
ترانه سرای اشعار کوچه بازاری مانند واویلا لیلی، باتو قهرم تا به قیامت و پیرهن صورتی در سالن سیروس صابر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مورد تقدیر رسمی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از راه دانا،در مراسم بزرگداشت ترانه سرای قدیمی، محمد زرگر، که در ژانر موسیقی کوچه بازاری دارای آثار زیادی است و به گفته مجری این برنامه، 70 درصد ترانه های کوچه بازاری و خوانندگان رفته از ایران به وی تعلق دارد، 4 نوازنده موسیقی کوچه بازاری نیز به اجرای برخی از این آهنگها پرداختند.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از شاعران ترانه سرا، نوازندگان و اعضای شب شعرهای کرج در سالن سیروس صابر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، از بامداد جویباری، ترانه سرای "واویلا لیلی"، "شده ام بت پرست چشم تو"، "مرو بادیگری"، "باتو قهرم تا به قیامت"، "پیرهن صورتی" و... تقدیر شد.
 
بامداد جویباری در این مراسم خود را ریزه خوار عواطف مردم برشمرد و گفت: بعضی از این ترانه ها را از زبان مردم گرفته ام مانند، دریا دریا دریا، عشق من دریا، و بعضی ها را در خلوت خود سروده ام مانند باران میبارد امشب.
 
این شاعر ترانه سرای اشعار کوچه بازاری دارای 2000 ترانه است که 600 ترانه در یک جلد کتاب و بقیه در جلدی دیگر به چاپ خواهد رسید.
 
در این مراسم 4 نوازنده هم به اجرای برخی از آهنگ های این ترانه ها، آهنگی ترکی استانبولی و یک آهنگ درخواستی با ترانه تو منو دعوت کن به شهر چشمات، پرداختند.
 

 

مجری این برنامه که یکی از اعضای شورای شهر کرج بود زحمت و مشقت فراوانی برای برگزاری این مراسم متقبل شد. او از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر ویژه نمود و گفت: از بدو ورود آقای حسینی کاشانی به استان البرز، اتفاقات فرخنده ای در استان و شهر کرج رخ داده است که امیدواریم شاهد بیشتر شدن آن باشیم!!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک