آخرین اخبار

17. بهمن 1393 - 21:36   |   کد مطلب: 351
فرماندار کهگیلویه گفت:اينكه نظام ديني در نظام سلطنتي و ايدئولوژي نظام ديني مسلط شد بر ايدئولژي نظام سلطنتي واين يعني بازگشت به تاريخ ديرين نظام اسلامي به معناي اسلام اصيل، پاك و تاريخي و پيوند آن تا به امروز با تاريخ معاصر را می توان زیبا ترین حرکت 22 بهمن 57 عنوان کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، کرامت الله کریمی فرماندار کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر زمانی ازتاريخ اين نظام است كه پيروزي نظام شكوهمند انقلاب اسلامي صورت گرفت و اين نگاه را به ما ثابت مي كند  كه  امروز مثل ديروز تاريخي، وفادار باشيم به ارزشهاي اين نظام اسلامي، تجديد پيمان ببنديم با اين ميثاقات، خانواده شهدا، امام شهدا و گرامي بداريم اين روزها را تا پاسخي داده باشيم به كسانيكه اين نگاه را برنمي تابند و پاسخي محكم و منفي به دشمنان اين نظام مقدسي دهيم كه به اين كشور و نظام نگاه استكباري دارند ومخالف با نظام ما هستند و اين يعني ملت ما در همه حال و در همه صحنه ها حاضر و فعال هستند و تا رساندن اين نظام به دست صاحب اصلي آن حضرت ولي عصر(عج) از آرمانهاي خويش كوتاه نخواهيم  آمد .

 

کریمی افزود:دهه فجر به دليل اهميت سياسي و تاريخي آن براي ما  ارزش والايي دارد.

 

وی در ادامه به اشتراکات 9 دی 88 و 22 بهمن 57 پرداخت  و دلایل پیروزی انقلاب اسلامی را در مصاحبه با این پایگاه به شریح زیر عنوان کرد.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: زيباترين حرکتی که در 22 بهمن 57 بر شما تاثیر گذاشت؟

فرماندار کهگیلویه: اينكه نظام ديني در نظام سلطنتي و ايدئولوژي نظام ديني مسلط شد بر ايدئولژي نظام سلطنتي واين يعني بازگشت به تاريخ ديرين نظام اسلامي به معناي اسلام اصيل، پاك و تاريخي و پيوند آن تا به امروز با تاريخ معاصر را می توان زیبا ترین حرکت 22 بهمن 57 عنوان کرد.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: وجه اشتراك 9 دی 88 و 22 بهمن 57 چیست؟

فرماندار کهگیلویه: حضور حداكثري مردم و پيوند با مقام معظم رهبري(مدظله) در 9 دی 88 به عنوان يكي از مهمترين حوادث تاريخي سياسي كشور ما و اعلام حمايت از بنيانگذار انقلاب  نظام اسلامي در 22 بهمن 57 از امام خميني (ره)  را ميتوان وجه مشتركي قوي عنوان كرد.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: چه عواملی موجب براندازی رژیم ستم شاهی و زمینه ساز انقلاب اسلامی شد؟

فرماندار کهگیلویه:اعتقاد، دينداري، متدين بودن و اعتقاد به اينكه اسلام يك ديني است عميق ، اصيل و باورمندي مردم نسبت به اين اعتقاد از يك منظر

نقش رهبري كاريزمايي حضرت امام (ره) به عنوان يك نخبه فرهمند كاريزمايي در تاريخ سياسي جمهوري اسلامي ايران و در تاريخ كشور ما وپيوند مردم با رهبري

و اينكه همه قشرهاي اين نظام در كنار هم با اتحاد نسبت به اين پيروزي دو تا از مهمترين نكاتي هستند كه در پيروزي انقلاب اسلامي در 22 بهمن 57 نقش اساسي داشتند.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: نظرشما در مورد نامه مقام معظم رهبری (مدظله) به جوانان اوپایی و آمریکای شمالی چه هست؟

 

 فرماندار کهگیلویه:اين نامه به اين خاطر كه از جانب ولي امر مسلمين نسبت به تمام مسلمانان  و غير مسلمانان از نگاه ديني صورت گرفت  تاثير گذاري اين كلام و اينكه جوامع گوناگون به مسائل ديني برگردندو دين اسلام را به عنوان يك دين اصيل باور كنند و به طرف اسلام بيايند.

 

از منظر ديگر نقش جمهوري اسلامي ايران و مقام معظم رهبري  (مدظله) براي نگاه كلان ديني و سياسي در سطح كلان جهان ارزش دارد.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک