آخرین اخبار

17. بهمن 1393 - 20:06   |   کد مطلب: 349
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
بررسی پرونده اشتغال‌زایی زنان بی‌سرپرست در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5 هزار پرونده اشتغالزایی زنان بی‌سرپرست و مردان از کار افتاده از خدمات بهزیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حسین موسوی‌امجد عصر امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه،اظهار کرد: نهاد بهزیستی یک نهاد خدمتگزار در رفع محرومیت‌زدایی در کشور است.

 

وی در ادامه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام (ره)، فساد و فحشا از بین رفت و کشوری انقلابی و جاودانه شکل گرفت که مردم به راحتی به زندگی خود ادامه می‌دهند.

 

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آمدن انقلاب اسلامی، نهاد بهزیستی باعث محرومیت‌زدایی از چهره مردم فقیر ایران شد.

 

وی گفت: در رژیم گذشته قوانینی وجود داشت که نسبت به قوانین کنونی فرق داشت، سرنوشت منابع اقتصادی و منابع ملی در دست ایرانیان نبود، منابع اقتصادی به غارت می‌رفت، زمینه‌های فساد، فحشا در جامعه رواج داشت اما با پیروزی انقلاب خیلی از مسائل نسبت به رژیم قبل محدود و باعث از بین رفتن همه ناهنجاری‌ها شد، ولی در این انقلاب مسئولان همه بومی و از خود ایرانیان است.

 

موسوی‌امجد گفت: قبل از انقلاب اسلامی، کشور تحت فشار کشورهای غربی و همچنین کاپیتولاسیون بود و مسئولان وقت اجازه هیچ کاری را نداشتند و مردم تحت فشار کشورهای غربیبه زندگی روزمره خود ادامه می‌دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران توسط رهبری فرزانه با انسجام، اتحاد مردم با توجه به ارزش‌های معنوی توانست به سرانجام برسد.

 

موسوی‌امجد تصریح کرد: نهاد بهزیستی 18 هزار و 500 معلول را در استان شناسایی، ساماندهی و به 5 هزار پرونده زنان بی‌سرپرست و مردان از کار افتاده را از طریق اشتغال‌زایی خدمات‌رسانی کرده است که همه از برکات استقرار انقلاب اسلامی بود.

 

این مسئول با بیان اینکه سازمان بهزیستی یک نهاد انقلابی است، گفت: 234 مهدکودک در استان فعال است که باعث افزایش هوش کودکان می‌شود.

 

انتهای پیام:و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک