آخرین اخبار

17. بهمن 1393 - 18:16   |   کد مطلب: 346
امام جمعه دهدشت گفت: هر کجا که مردم پیرو ولایت فقیه باشند،همیشه پیروز هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته شهرستان کهگیلویه گفت: هر کجا که مردم پیرو ولایت فقیه باشند، همیشه پیروز هستند.

 

امام جمعه دهدشت افزود: ما اگر بخواهیم بزرگی کار امام خمینی و عظمت انقلاب را درک کنیم، باید اول حقیقت نماز و قرآن را بفهمیم و درک کنیم.

 

وی ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، اظهار داشت: آن‌چه که سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها را به‌وجود خواهد آورد، تقوی الهی می‌باشد.

 

سید نصیر حسینی با اشاره به آیات سوره مائده در قرآن کریم «آن‌هایی که به حکم خدا گردن نمی‌دهند و مدیریت الهی ندارند و برخلاف دستورات خداوند عمل می‌کنند» و بیان سه خصلت حکومت پهلوی کفر، فسق و ظلم، حکومت پهلوی را مصداق این آیه شریفه عنوان کرد و گفت: امروز اگر کسی برخلاف دین و کتاب خداوند مدیریت و حکم کند مورد خطاب این آیه کریمه است.

 

امام جمعه دهدشت خواستار حضور همه مردم و مسئولین در راهپیمایی روز 22 بهمن شد و افزود: برای شادی شهدا و امام شهدا و سرنگونی دشمنان اسلام باید همه ما در روز 22 بهمن به میدان بیاییم.

 

وی،  ضمن محکوم کردن جنایات گروهک داعش گفت: داعش خدمتمتگزار دولت های غربی و آمریکا است و اقدامات این گروهک باعث شده که اسرائیل استراحت کند و آسوده باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک