آخرین اخبار

16. بهمن 1393 - 16:18   |   کد مطلب: 333
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
تکمیل فاز اول کارخانه آجر دهدشت
خادمی عنوان کرد: در حال حاضر فاز اول این پروژه و بخش هایی از فاز دوم آن انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از عصردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل فاز اول کارخانه آجر دهدشت خبر داد.

 

سید موسی خادمی در حاشیه بازدید از کارخانه آجر دهدشت در جمع خبرنگاران این کارخانه را از مهمترین و کلیدی ترین طرح های صنعتی احداث شده در شهرستان کهگیلویه عنوان کرد و گفت: با وجود استعدادهای منحصر به فرد این شهرستان، اما تاکنون هیچ طرح صنعتی بزرگی در این شهرستان به بهره برداری نرسیده است.

 

وی با اعلام اینکه با توجه به فاصله نزدیک معدن با کارخانه آجر دهدشت، این کارخانه هیچ مشکلی از لحاظ معدنی ندارد اظهارداشت : این کارخانه علاوه بر اینکه آجر مورد نیاز این استان را تأمین می کند می تواند نیاز استان های هم جوار را نیز مرتفع کند.

 

وی بیان کرد: این پروژه با تلاش بی وقفه سرمایه گذار در حال حاضر پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون حدود ۵۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است، تصریح کرد: از این مقدار سرمایه گذار تاکنون بیش از ۱۷ میلیارد تومان هزینه کرده است و ممکن است حدود چهار یا پنج میلیارد تومان دیگر نیاز باشد تا به بهره برداری کامل برسد.

 

خادمی عنوان کرد: در حال حاضر فاز اول این پروژه و بخش هایی از فاز دوم آن انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: این پروژه طرحی با بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد بود و بیش از ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند و یکی از نیاز های اساسی  ساخت و ساز در استان و منطقه را تأمین می کند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت همه جانبه مسئولان استان از این پروژه، ادامه داد: امیدواریم که منابع مالی مورد نیاز این پروژه با همکاری بانک عامل تأمین شود تا این طرح هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام :و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک