آخرین اخبار

15. بهمن 1393 - 21:42   |   کد مطلب: 322
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه 9 دی همانند 22 بهمن 57، لبیکی به ندای رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه گفت: حماسه 9 دی همانند 22 بهمن 57، لبیکی به ندای رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

 

بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود: در واقع اگر حماسه 9 دی بوجود نمی آمد، معلوم نبود که حالا آثاری از نظام داشته باشیم، چرا که دشمنان این نظام، قصدشان براندازی این نظام بود.

 

وی با بیان اینکه، ملت شریف ایران در 22 بهمن 1357 به امر ولایت به صحنه آمده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند افزود: در روز 9 دی 88 هم همین مردم برای دفاع از ولایت و حفظ نظام به صحنه آمده و فتنه دست ساخته دشمنان این نظام را سرکوب کردند.

 

وی، اسقلال آزادی جمهوری اسلامی را از ماندگارترین اشعار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: واژه مهم و مقدس استقلال به عنوان شعار اصلی مردم در مبارزه با شاه، یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»  رساننده این پیام مهم به جهان وجهانیان بود که امت مسلمان ایران، می خواهد «اراده ملی» را بر مقدرات خویش حاکم سازد، تا بتواند از نفوذ و دخالت های قدرت سلطه گر بیگانه رهایی یابد، وچه زیبا و متین فرمود، آن پیر جماران، خمینی عزیز که: «اگر استقلال کشور خودمان را تحمل نکنیم، سایر چیزها درست نخواهد شد.

 

حجت الاسلام بزرگواری خاطرنشان کرد: لحظه شنیدن صدای " این صدای انقلاب اسلامی است" از صدای رسانه صداوسیمای کشور ایران، از ماندگارترین و زیباترین لحظات انقلاب در ذهن ماست .

 

وی، از ملت شریف و شهید پرور و همیشه در صحنه ایران خواست تا در جشن 22 بهمن امسال هم مثل هر سال با حضور پرشور خود به دشمنان این نظام بفهمانند که همچنان از  این نظام مقدس و رهبری با درایتمان، حمایت قاطعانه خواهیم داشت و تا زنده هستیم اجازه نخواهیم داد که حتی یک وجب از خاکمان به دست بیگانگان بیافتد.

 

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک