آخرین اخبار

15. بهمن 1393 - 20:37   |   کد مطلب: 321
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک گفت: انقلاب اسلامی ایران ناب ترین و استثنائی ترین انقلاب تاریخ است که تبیین آن بر همه مسئولان واجب می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید غلامحسن درسته، عصر امروز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه گفت: انقلاب اسلامی ایران ناب ترین واستثنائی ترین انقلاب تاریخ است که تبیین آن بر همه مسئولان واجب است.

 

وی افزود: عزت اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت شجاع ایران پایه گذاری شده و با هدایت و مدیریت رهبری حکیمانه ادامه یافت.

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد: دهه فجر باید با استمداد از ارواح ظیبه شهداء برگزار شوند و این خاطره به نسل های دیگر انتقال داده شود.

 

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک عنوان کرد: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت، اقتدار و فداکاری ملت مسلمانان ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست دستاوردها و آرمان های این انقلاب و نظام بر همه ما واجب است و باید این حادثه مهم و تاریخی را که آمال و آرزوی تمامی انبیای الهی در طول تاریخ بوده را به سر منزل مقصود برسانیم.

 

وی در ادامه ضمن تشریح انقلاب وبرکات آن در شهر دیشموک گفت: شهر دیشموک تا قبل از انقلاب هیچگونه امکاناتی نداشت ولی به حول قوه الهی و برکت پیروزی انقلاب اسلامی توسط رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

 

حجت الاسلام درسته گفت: عمده رویکرد برنامه های دهه فجر با تاکید بر برنامه های فرهنگی و مشارکت مردمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا شیرینی و حلاوت پیروزی این انقلاب را در سی وهفتمین سالگرد پیروزی، آن را به کام مردم برسانیم.

 

انتهای پیام: و/آ

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک