آخرین اخبار

15. بهمن 1393 - 18:18   |   کد مطلب: 313
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر ۳۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پلیگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید موسی خادمی گفت: از این تعداد 28 مورد افتتاحی و 3 مورد نیز کلنگ زنی ‌شود که در مجموع 77 میلارد و 383 میلیون ریال این پروژه‌ها هزینه دارند.

 

وی با اشاره به اینکه 7 پروژه به نمایندگی از سایر پروژه‌ها افتتاح می‌شود، عنوان کرد: کارخانه خوراک دام و طیور چنگلوا، سالن چندمنظوره مائده، آسفالت روستای چاه‌بردی، افتتاح خانه‌ بهداشت روستایی و مسجد مسکن مهر دهدشت از جمله این طرح‌ها است.

 

خادمی ابراز کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این زمینه باید مسئولان بدون دخیل کردن موضوعات مختلف تنها به فکر آشنایی مردم با خدمات نظام باشند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رشد فرهنگی و فکری مردم مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است، بیان کرد: متاسفانه در تبیین و تشریح این مسائل از طرف نخبگان، مسئولان و صاحبنظران کم‌کاری صورت می‌گیرد.

 

خادمی خاطرنشان کرد: تمامی خدمات ارائه شده به مردم متعلق به نظام است و دولت‌ها در این زمینه مجری هستند هرچند برخی دولت‌ها از جمله دولت تدبیر و امید موفق‌تر از سنوات گذشته عمل می‌کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک