آخرین اخبار

14. بهمن 1393 - 16:08   |   کد مطلب: 300
با حضور مسئولان و امام جمعه شهر دیشموک، 600 دانش‌آموز دختر دیشموکی به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صبح امروز و با حضور امام جمعه ، رئیس آموزش و پرورش دیشموک و جمعی از مسئولین شهری و خانواده های این دانش آموزان در محل نمازخانه مدرسه کوثر دیشموک و در آستانه ورود دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی به سن تکلیف، مراسم ویژه جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر سوم ابتدایی  برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه دیشموک در مراسم جشن تکلیف 600 دختر دانش‌آموز که در مدرسه کوثر برگزار شد، اظهار کرد: به سن تکلیف رسیدن یعنی اینکه انسان واجبات را انجام دهد و به بسیاری از کارهایی که در گذشته انجام نمی‌داده توجه داشته باشد.

 

وی، در ادامه گفت: وقتی پسر یا دختر به سن معینی می‌رسند و بالغ می‌شوند مکلف شده، یعنی باید دستورات دینی را به خوبی انجام دهند و به اموری که در دین بر ما واجب شده توجه کنند.

 

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با بیان اینکه خدا همه بندگانش را دوست دارد، اظهار کرد: انسان برای اینکه خوشبخت شود باید راه صحیح زندگی را یاد بگیرد و از دو گزینه عقل و همچنین دین که توسط پیامبران و امامان به ما معرفی شده برای هدایت استفاده کنیم.

 

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل هدف از برگزاری جشن تکلیف در مدارس را نزدیک شدن دانش‌آموزان به قرب الهی دانست و گفت: هر عیدی که از ناحیه خداوند به ما می‌رسد جشن می‌گیریم پس بهتر است سجده شکر به‌جای آورد و صدقه داد.

 

این مسئول متذکر شد: مربیان پرورشی مدارس باید معلومات مذهبی و دینی دانش‌آموزان را بالا ببرند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک