آخرین اخبار

7. بهمن 1393 - 14:14   |   کد مطلب: 209
فرماندار کهگیلویه با تاکید بر ضرورت رعایت کرامت انسانی در ادارات و نهادها خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان عنوان کرد: نباید مشکل کسی را که برای رفع مشکل به مدیری مراجعه می‌کند با نگاه غیر‌اخلاقی و زیر پا گذاشتن اخلاق اداری مضاعف کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سیدکرامت کریمی فرماندار کهگیلویه، پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان، فجر انقلاب را تاریخ پیروزی و روشنایی و نه یک دهه خواند و با اشاره به اصول درخشش انقلاب از معمار کبیر انقلاب به حقیقت ملموس و عینی همیشه زنده یاد کرد و گفت: شخصیت امام خمینی(ره) حقیقت دینی با معنویت، اعتقاد به دیانت، اعتقاد به مردم و پیوند آن با ولایت فقیه و اعتقاد به حفاظت از اقتدار نظام توسط مردم و مسئولان است.

 

کریمی با تاکید بر ضرورت رعایت کرامت انسانی در ادارات و نهادها خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان عنوان کرد: نباید مشکل کسی را که برای رفع مشکل به مدیری مراجعه می‌کند با نگاه غیر‌اخلاقی و زیر پا گذاشتن اخلاق اداری مضاعف کنید.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که سخن، رفتار، گفتار و اقتدار امام برای دولت، مردم، دشمن و رقیب مخالف پذیرفته شده بود، رمز موفقیت امام را نفوذ در دل مردم دانست و ادامه داد: مردم در همه حال به عنوان یک امر مقدس وی را پذیرفته بودند و امروز همه ما موظفیم از نظر دینی و عقلانی نسبت به مسئولیت و نظام پاسخگو باشیم.

 

کریمی تصریح کرد: همه موظفیم بر اساس روحیه تشیع‌پروری رفتاری مطابق با اخلاق اسلامی و آراستگی به مسائل دینی داشته باشیم.

 

این مسئول با بیان این‌که شعائر دینی متعلق به عقیده همه است، خاطرنشان کرد: نگاه غیرخوشایند نسبت به حریم امنیت انسانی از سوی مدیری که در لباس مدیریت انجام وظیفه می‌کند هم از نگاه دینی و هم نگاه مدیریتی بخشوده نخواهد شد.

 

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک