آخرین اخبار

5. بهمن 1393 - 22:24   |   کد مطلب: 173
رئیس آموزش و پرورش چاروسا، برنامه‌های آموزش و پرورش این بخش را در دهه فجر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، عصر روز یکشنبه نشست چگونگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش چاروسا برگزار شد.

 

محمد شکوهی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در این نشست اظهار کرد: این دهه تاریخی و ماندگار به عنوان مقطع بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و گرامیداشت حیات دوباره ملت ایران بوده و از حساس‌ترین برهه‌های تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

 

رئیس آموزش و پرورش چاروسا با بیان اینکه دهه فجر نماد عظمت و اتحاد بی‌بدیل ملت ایران است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان تأثیرگذارترین نهضت در اذهان جهانیان ثبت شده و الهام‌بخش بسیاری از مبارزات مردمی بر ضد نظام سلطه است. 

 

وی اضافه کرد: در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب ما شاهد اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در منطقه و جهان هستیم، به گونه‌ای که دیگر کشورها با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران به مقابله با حاکمان زورگو و مستکبران جهان پرداخته‌اند و همواره از ایران اسلامی به عنوان کشوری با مدیریت اسلامی برتر و حکومت موفق دینی یاد می‌کنند.

 

شکوهی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری ادامه داد: تفاوت انقلاب اسلامی با انقلاب دیگر کشورها در نعمت رهبری و هدایت کشور از میان بحران‌ توطئه‌های دشمنان توسط امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

این مسئول متذکر شد: دهه فجر نماد وفاق، همدلی و وحدت مردم و مسئولان است، چراکه بزرگ‌ترین جشن ملی، دینی و مردمی ایرانیان است که باید بستر حضور مردم در این ایام را فراهم کرد.

 

رئیس آموزش و پرورش چاروسا، دهه فجر را ماندگارترین واقعه در تاریخ ایران برای رهایی از وابستگی و رسیدن به استقلال و آزادی دانست و یادآور شد: بزرگداشت این دهه تاریخ‌ساز در واقع پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی است.

 

شکوهی بیان داشت: برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

 

وی برگزاری مسابقات ورزشی، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری جشن انقلاب در مدارس روستاها، سرود 1357 نفری دانش‌آموزی در روز 22 بهمن، دیدار با خانواده شهدا دانش‌آموز را از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش چاروسا در دهه فجر عنوان کرد. 

 

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک