آخرین اخبار

3. بهمن 1393 - 17:00   |   کد مطلب: 156
گروه سوق مجازی در محکومیت اهانت مجله و نشریه (( شارلی ابدو)) به ساحت مقدس پیامبر خوبی ها محمد مصطفی(ص) بیانیه صادر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ،گروه سوق مجازی با صدور بیانه ای اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در هتک حرمت حضرت محمد (ص) را محکوم کرد.

 

بیانیه گروه سوق مجازی بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

(( وماارسلناک الا رحمة للعالمین ( ۱۰۷) سوره انبیاء

«« و ما تورا جز رحمتی برای جهانیان نفرستادیم»»

 

حکومت بندگان صالح بر زمین تبلور لطف و رحمتی است که در سایه رسالت به دست می آید و هر آنچه از رحمت نبوی (ص) که در دنیا و آخرت نصیب افراد می شود ،پرتوی از رحمت الهی است. پیامبر اسلام حضرت محمد ( ص) برای همه انسانها ،در همه ی اعصار و تمامی مکان ها رحمت است ،حتی برای ملائکه مقرب الهی رحمت است ،در حدیثی نقل شده است که جبرئل به پیامبر ( ص) اظهار داشتند که رحمت تو نیز مرا شامل شد.

 

متاسفانه بار دیگر مشرکان متحجر  و کافران و دشمنان در کمین نشسته اسلام و مسلمین ،یکی دیگر از شیوه های تهاجم فرهنگی خود را در قالب اهانت به ساحت مقدس  پیامبر رحمت و شفقت ،با کشیدن کاریکاتور موهن علیه رسول مهربانی و رحمت ، به نمایش گذاشت که ،این حرکت شرم آور و مذبوحانه دل تمامی مسلمانان ،متدینین،موحدین  و تمامی آزادگان  جهان  را به درد آورد،و اجیر شدگان دنیای صهیونیزم با کمال افتخار بر این حرکت بی شرمانه، با دردست گرفتن همان کاریکاتور در جلوی لنز دوربین های تلویزیونی و پخش درشبکه های اجتماعی و فضای مجازی صحه گذاشته و بار دیگر یکی دیگر از پروژههای اسلام ستیزی و اسلام هراسی را طراحی و  و پرده برداری نمودند.

 

بی شک ،چنین اقدامات زشت و زننده ای که در راستای تکمیل طرحهای اسلام هراسی و ایجاد شکاف بین ادیان الهی ،هر از چند گاهی به وسیله  صهیونیسم بین الملل و به رهبری و سرکردگی استکبار جهانی ،طراحی و اجرا می شود،گواه آشکاری بر ترس و بیم و واهمه بیش از پیش دشمنان از روند رو به رشد موج گسترده بیداری اسلامی در جهان ، و استیصال ودرماندگی آنها در برابرمنطق همیشه جاودان و به حق اسلام است.

 

ما اعضاء گروه سوق مجازی به عنوان یکی از هزاران گروه تشکیل شده در فضای مجازی ،با محکوم کردن این اهانت به ساحت مقدس رسول مهربانی ها محمد مصطفی( ص)،در نشریه((. معلوم الحال و فکاهی  فرانسوی شارلی ابدو ))،بر خود واجب و لازم می دانیم ،انزجار و خشم خود را از این اقدام وقیحانه و بی شرمانه ،به گوش صهیونیسم بین الملل کاخ الیزه برسانیم و اعلام می نماییم آنچه در این مجله روی داده توهین و اهانت به یک میلیاردو نیم مسلمان در جهان می باشد،و  ضمن در خواست از دیگر گروههای مجازی و فعالان عرصه فضای مجازی در محکوم کردن این حرکت بی شرمانه،از مراجع ذیصلاح خواهانیم با استفاده از ظرفیت های قانونی در نظام حقوقی بین الملل ،این حرکت وقیحانه را پیگیری و پاسخ دریافتی را به سمع و نظر امت و ملل اسلامی برسانند.

 

هم چنین از اعضای دیگر گروههای فعال در عرصه فضای مجازی خواهانیم که در صورت امکان و صلاحدید کمپینی تحت عنوان کمپین عاشقان محمد( ص) تشکیل داده تا بتوانیم ،ذره ای دین خود را به راهنما و مرشد ازلی و ابدی خود  محمد مصطفی( ص) ادا کرده باشیم.

 

به برکت صلواتی بر محمد و آل محمد( ص)

 

سید خدایار زینی پور سوق

         مدیر گروه سوق مجازی

دیدگاه‌ها

واقعا دست نویسندگان چنین بیانیه هایی درد نکند .خدا خیرشان بدهد. مردم شریف سوق همیشه ثابت کردند که اهل فرهنگ و هنر و مذهب هستند..

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک