آخرین اخبار

1. بهمن 1393 - 16:57   |   کد مطلب: 137
مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش سوق خبر داد:
اماکن ورزشی شهر سوق به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد
مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش سوق گفت: در توافقنامه تعامل ورزشی بین اداره ورزش و جوانان و نمایندگی آموزش و پرورش سوق مصوب شد که اماکن ورزشی که شامل 3 سالن سرپوشیده و زمین چمن می باشد به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
 اماکن ورزشی که شامل 3 سالن سرپوشیده و زمین چمن می باشد به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، محمودفاضلی مسئول اداره ورزش و جوانان  بخش سوق  عصر  امروز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه گفت : درتوافقنامه تعامل ورزشی بین اداره ورزش و جوانان و نمایندگی آموزش و پرورش سوق مصوب شد که اماکن ورزشی که شامل 3 سالن سرپوشیده و زمین چمن می باشد به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

 

مسئول اداره ورزش و جوانان بخش سوق گفت: در جلسه ای که با داریوش ملک مسئول نمایندگی آموزش و پرورش و مدیران و دبیران ورزشی سوق داشتیم از طرف این اداره مصوب شد که اماکن ورزشی که شامل 3 سالن سرپوشیده و زمین چمن می باشد به صورت رایگان در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه حضور دانش اموزان در سالن و چمن مستلزم جلب رضایت والدین می باشد گفت: این توافقنامه در جهت پیشرفت و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان مصوب گردید.

 

وی تصریح کرد:با تعامل بیشتر بین اداره ورزش و جوانان و آموزش وپرورش، زمینه پیشرفت ورزش در این بخش فراهم خواهد شد.

 

 فاضلی متذکر شد: با انجام این تعامل ان شاء الله قدمی راسخ و بزرگ در جهت توسعه ورزش شهر سوق برداشته شود.

 

داریوش ملک مسئول نمایندگی آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ورزش و جوانان بخش سوق اظهار کرد: انشاء الله با تعامل با اداره ورزش و جوانان این بخش بتوانیم ورزش را در بین  دانش آموزان فرهنگ سازی و  مقدمات پیشرفت در همه زمینه ها را برایشان فراهم آوریم.

 

 

 

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک