آخرین اخبار

24. مهر 1402 - 10:14   |   کد مطلب: 11346
امام جمعه بخش چاروسا با فرمانده ناحیه سپاه شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" امام جمعه قلعه رئیسی در این دیدار با بیان اینکه سپاه و بسیج پیشگام دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی و خدمت به مردم است تصریح کرد: سپاه و بسیج مولود مبارک انقلاب و نظام اسلامی است که از ابتدای انقلاب در همه عرصه ها با اخلاص و استقامت و شجاعت عمل کرده است. 

حیدرخواه بیان کرد: جهاد تبیین اساسی ترین وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان عاشق نظام اسلامی است که باید همه دستگاه های فرهنگی و اداری مخصوصا مساجد و مدارس در این میدان به یاری سپاه و بسیج بشتابند. 

خطیب جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: مساجد، نماز جمعه و پایگاه های بسیج در بخش چاروسا باید تبدیل به قرارگاه بصیرت، ایمان و تقوا و جهاد تبیین شوند و بسیجیان باید هوشمندانه از همه ظرفیت های مسجد و مصلی مثل برگزاری حلقه های صالحین بهره بگیرند. 

وی ادامه داد: بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی ظرفیت خوبی برای تأسیس هیأت رزمندگان اسلام دارد. 

امام جمعه قلعه رئیسی خواستار توجه و حمایت بیش از پیش سپاه و بسیج به مسائل فرهنگی و نماز جمعه در بخش چاروسا شد. 

سرهنگ پوربهشت فرمانده سپاه کهگیلویه در این دیدار به نقش ائمعه جمعه در مسائل فرهنگی و تبیین موضوعات مختلف روز کشور و جهان اشاره و گفت: بخش چاروسا یکی از مناطق بکر کارهای فرهنگی در استان است. 

وی همچنین از آمادگی سپاه جهت همکاری با برنامه های فرهنگی و نماز جمعه چاروسا خبر داد و تاکید کرد: راه اندازی و فعال شدن هیات رزمندگان اسلام یک کار خوب فرهنگی است که می تواند تاثیرات مثبت خوبی داشته باشد و تلاش می کنیم تا این هیئت فعال شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک