آخرین اخبار

22. مهر 1402 - 18:52   |   کد مطلب: 11344
در راستای برنامه های کاهش جمعیت کیفری و رعایت حقوق شهروندی در جلسه شورای طبقه بندی زندان با موافقت دادستان شهرستان کهگیلبویه به 135 نفر از زندانیان تأسیسات حقوقی اعطاء شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" مراد کار اندیش- سرپرست زندان دهدشت با اعلام این خبر گفت: از آنجائیکه اعطاء رفاهیات و ارفاقات حقوقی به زندانی در ایجاد مودت و رسیدگی به خانواده و همچنین پیگیری مشکلات قضایی آنان تأثیر بسزایی دارد در جلسات شورای طبقه بندی که به ریاست دادستان و حضور دادیار ناظر برگزار می گردد با رأفت اسلامی و موافقت اعضاء وشورا رفاهیات حقوقی به زندانیان واجدالشرایط اعطاء می شود.

وی ادامه داد: در شوراهای طبقه بندی زندان زندانیان واجدالشرایط در زمینه های مختلف از جمله برنامه های فرهنگی و تربیتی مورد ارزیابی قرار گرفته که با رأفت اسلامی و نظر موافق دادستان محترم شهرستان با اعطاء ارفاقات حقوقی به آنان موافقت شد.

کاراندیش عنوان کرد: در شورای طبقه بندی این هفته 145 پرونده مورد بررسی واقع که با اشتغال به کار 91 زندانی، 4 نفر پایان حبس، سه نفر آزادی مشروط، پابند انتقال و عفو12 نفر و با مرخصی 25 نفر نیز موافقت شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک