آخرین اخبار

17. مهر 1402 - 10:15   |   کد مطلب: 11341
پنجمین روز از هفته فراجا با اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان کهگیلویه سپری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته فراجا امروز صبح 17 مهرماه در ستاد فرماندهی شهرستان کهگیلویه با حضور شورای تامین و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در این مراسم گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از مولفه های تولید امنیت، پاسدار امنیت در جامعه محسوب می شود و شهدایی که نیروی انتطامی این روزها تقدیم می کند خود گواه این موضوع است.

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: اقدامات مهمی در بحث امنیت در شهرستان انجام شده ولی ما معتقد هستیم امنیت را باید تولید کنیم و این مقوله به کمک سازمان ها و مردم امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدامات اساسی در خصوص مبارزه با مواد مخدر انجام شده است اشاره کرد: ما در سال گذشته کاهش ۷۱ درصدی نزاع، ۲۰ درصدی تصادفات، ۲۰۰ درصدی قتل ۹ درصدی حمل سلاح و مهمات را داشتیم.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود: بیش از ۲۳۰ نفر سارق و ۲۱۵۱ نفر در تمام جرائم دستگیری داشتیم و دربحث جرایم سایبری که جز جرایم نوظهور است بیش از 109 درصد افزایش دستگیری و کشف صورت گرفته است.

 

موسوی تصریح کرد: در فتنه اخیر قرارگاه انتظامی امام علی (ع) (مجموعه نیروهای امنیتی،قضایی،نظامی و دستگاه های خدمات رسان) با محوریت نیروی انتظامی در حوادث متعدد ضمن پیشگیری از حوادث ناگوار نشان از یکپارچگی امنیت در شهرستان داشت.

وی ادامه داد: امروز باید خون داد و سختی کشید تا امنیت ایجاد شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: خط قرمز پلیس برای افرادی است که در صدد بر هم زدن نظم عمومی و آسایش مردم هستند و در جایی که قانون حکم کند نیروی انتطامی ملاحظه هیچکس را نخواهد کرد.

 

امام جمعه شهر دهدشت نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته فراجا گفت: ملت ایران امروز ارامش و امنیت را مدیون تلاش ها و جان فشانی های شما عزیزان است.

حجت الاسلام علی وحدانی فر ادامه داد: شمایی که جان تان را در طبق اخلاص گذاشته اید برای اینکه بانوان این مرز و بوم حجاب داشته باشند مایه فخر ما هستید.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مایه عزت جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: نیروی انتظامی ستون فقرات امنیت اجتماعی است و نشان داده در هر زمان و مکانی پای کار این نظام است.

امام جمعه شهر دهدشت اظهار داشت: طی این دو سال که دشمن سعی بر بدنامی این نیرو در ذهن مردم داشت نیروی انتظامی در همه ابعاد افتخار آفرینی کرد.

وی گفت: دشمن و کشور های استعمارگر با تبدیل کشور های غرب آسیا به کشور های کوچکتر سعی بر تجزیه این منطقه دارند و با مستقر کردن نیروی رژیم غاصب در منطقه به عنوان یک کلانتر تصور کردند که می توانند مسلمانان را تضعیف کنند.

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: انقلاب اسلامی این معادله راه بر هم زد و این تفکر را در جهان اسلام بوجود آورد که امروز می بینیم نیروی مقاومت کاری انجام دادند که در تاریخ بی نظیر بود.

 

امام جمعه شهر دهدشت گفت: تصور این کشورها این بود که نیل تا فرات را استعمار می کنند اما فقط یک جبهه از جریان مقاومت توانست هیمنه این خانه پوشالی را از بین ببرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا، کارکنان نمونه و تعدادی از بازنشستگان نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

تصویر: سید مهدی اشکاوند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک