آخرین اخبار

10. مهر 1402 - 23:34   |   کد مطلب: 11337
با حضور جمعی از مسئولان، هیئت های مذهبی، فعالان فرهنگی و بسیجیان جشن بزرگی همزمان با شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مدرسه ابتدایی امام خمینی (ره) شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" حجت‌الاسلام بهادری- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در این جشن ضمن تبریک این روزمهم گفت: برگزاری چنین جشنهایی باعث شادابی و نشاط در سطح جامعه خواهد شد،همانطوریکه ما در عزای اهل بیت علیهم السلام غمگین و ناراحت هستیم، باید در ولادت ها و میلادها شاد و مسرور باشیم.

وی ادامه داد: پیامبر اعظم ، اقیانوس بی‌کران فضایل اخلاقی است و مطالعه زندگینامه ایشان، نشان می‌دهد که رفتارش پر از زیبایی‌هاست.

 

بهادری به خصوصیات رفتاری پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام اشاره کرد و اظهار داشت: بی‌ شک تأسی به سیره و سنت اهل بیت به خصوص پیامبرعظیم الشان براساس آیه کریمه «و لکم فی رسول‌الله اسوه حسنه» راهگشای مشکلات و مسائل مبتلا به جامعه مسلمانان خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری "کهگیلویه" این جشن بزرگ دارای برنامه های متنوع و شادی ازجمله تئاتر،مولودی، مسابقه، اهدائ جوائز و اجرای گروه رزمی کاری بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک