آخرین اخبار

9. مهر 1402 - 18:07   |   کد مطلب: 11336
مرحله دور رفت لیگ هندبال نوجوانان( آیندگان) پسر از فردا، دوشنبه، 10 مهر، آغاز می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" مصطفی پارسائی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: اولین دوره مسابقات لیگ زیر ۱۸ سال نوجوانان ( آیندگان ) هندبال باشگاه های کشور کشور در بخش پسران در دو گروه A و B به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود .

رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : گروه B این مسابقات با حضور 5 تا از استان های کهگیلویه و بویراحمد، شیراز ، تهران ، اصفهان ، کرمان به میزبانی دهدشت سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت برگزار می شود .

پارسائی در ادامه تصریح کرد : این مسابقات در گروه B با حضور تیم های فرار بام خائیز دهدشت، شهید شاملی کازرون ، پیشوا تهران ، پرواز هوانیروز اصفهان، صنعت مس کرمان از تاریخ 10 لغایت 14 مهر ماه 1402 به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین گروه A این مسابقات به میزبانی شهرستان گچساران سالن پدخندق همزمان در تاریخ 10 الی 14 مهر ماه برگزار می شود .

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه A این مسابقات با حضور تیم های نفت و گاز گچساران، گیتی پسند اصفهان، بوشهر ،مازندران، پلیمر خلیج فارس خرم آباد به میزبانی شهرستان گچساران به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک