آخرین اخبار

3. مهر 1402 - 18:21   |   کد مطلب: 11324
طی مراسمی با حضور،امام جمعه،مدیر کل تبلیغات اسلامی،فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی از قاریان،مبلغین و مبلغات و ذاکران اهل بیت ع تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" در این آئیین حجت‌الاسلام بهادری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه،ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان عج،گفت:انـدیـشـه مـهـدویـت در مـذهـب تـشـیـع، بـه دلیـل مـسـئله امـامـت و جایگاه اعتقادی آن، که در فرهنگ شیعه، تداوم رسالت است، جایگاه رفیعی دارد. 

وی در ادامه تصریح کرد:ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، شکوفاترین فصل تاریخ انسانیت است؛ دورانی که وعده های خداوند درباره خلافت مؤمنان و امامت مستضعفان و وارثت صالحان تحقق می یابد و جهان با قدرت الهی آخرین پرچمدار عدالت و توحید، صحنه شکوه مندترین جلوه های عبادت پروردگار می شود.

در ادامه حجت‌الاسلام وحدانی امام جمعه شهر دهدشت گفت: تبلیغ و اطلاع رسانی دینی؛در دنیای کنونی و با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار، اهمیتی دوچندان یافته؛ چرا که دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام بوده و در صدد القای بی هویتی بر جامعه جهانی، به ویژه جهان اسلام است.

وی در جمع فعالان تبلیغ و قرآنی تصریح کرد: رساندن پیام های زندگی آفرین خداوند، رسالتی بزرگ است که دست های یاری دهنده همگان را می طلبد.

امام جمعه دهدشت اظهار داشت: یکی از برنامه های پرشکوه مبلغان دین در اطلاع رسانی دینی، انتقال پیام ها و مفاهیم انسان ساز اهل بیت علیه السلام است؛ سخنانی که هر کدام به سان کلیدهایی طلایی، می توانند گشاینده بسیاری از درهای بسته و برون آورنده انسان از بن بست های زندگی باشند.

در پایان این مراسم،از صد نفر از قاریان،برندگان مسابقه مفاهیم قرآنی،روحانیون و ذاکران اهل بیت علیهم السلام تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک