آخرین اخبار

2. شهريور 1402 - 16:11   |   کد مطلب: 11293
در اولین روز از هفته دولت، با حضور شورای اداری، بسیجیان و سبزپوشان سپاه پاسداران غبارروبی گلزار مطهر شهداء و یادواره شهدای بسیج ادارات در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این مراسم با بیان اینکه به برکت خون پاک شهداء، پرچم انسانیت، عزت‌خواهی و آزادگی در دنیا افراشته شده است اظهار کرد: مسؤولان به خود ببالند در زمانی خدمت می‌کنند که انبیاء الهی آرزو داشتند چنین ظرفیتی در اختیار آن‌ها بود که برای بقاء اسلام تبلیغ کنند.

امام جمعه دهدشت افزود: امروز به برکت ولایت و بصیرت شهداء، هیچ معاهده بین‌المللی بدون اذن جمهوری اسلامی پیش نمی‌رود.

وی به تشریح برخی خدمات دولت پرداخت و با بیان این‌که این دولت بانک‌های دولتی را بعد از ۶۰ سال از زیان‌دهی خارج کرد گفت: امروز آن‌هایی که در چند سال گذشته می‌گفتند نمی‌توانیم نفت بفروشیم و غذا و دارو بگیریم و مدام گرا به دشمن می‌دادند شروع به حرف‌زدن کرده‌اند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: حضرت آقا فرمودند به قله نزدیک شده‌ایم، این یعنی جزو ۱۰ کشور ناوگان زیردریایی هستیم، یعنی در علم نانو رتبه چهارم دنیا، قدرت پنج دنیا در پهپاد و جزو ۱۰ قدرت موشکی دنیا هستیم.

امام جمعه دهدشت در ادامه صحبت‌های خود وضعیت گلزار شهدا را متناسب با شأن شهدا و خانواده آن‌ها ندانست و گفت: خدا کند فردا خانواده شهداء جلوی ما را نگیرند.

وی بیان کرد: به دلیل گرمای زیاد و نبود وسایل سرمایشی در گلزار شهداء، مجبور شدیم یادواره را در مجتمع فرهنگی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به این‌که به دلیل نبود وسایل سرمایشی در گلزار شهدای دهدشت، خانواده شهداء نمی‌توانند قبور عزیزان خود را زیارت کنند، گفت: بارها این مسئله را در شهرستان مطرح کردیم اما به جایی نرسید، سازمان بازرسی استان به این مسئله ورود کند که چرا مسؤولان عاجز از نصب چهار کولر در این مکان مقدس هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک