آخرین اخبار

22. فروردين 1394 - 17:02   |   کد مطلب: 1113
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هزار و 500 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد بیکار هستند گفت:در سال گذشته 146 نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پايگاه خبري تحليلي صبح زاگرس،سید مصطفی مهدی صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک حلول سال جدید و میلاد حضرت زهرا(س)اظهار کرد:سال جدید به نام سال دولت و ملت،همدلی و همزبانی نامگذاری شده امیدواریم بتوانیم عامل و مجری خوبی برای اجرای پیام نوروزی مقام معظم رهبری باشیم.

 

وی ادامه داد:در 22 اسفند سال 58 به فرمان امام راحل بنیانگذاری شد،که هدف آن رسیدگی به وضعیت خانواده های شهدا و ایثارگران است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فعالیت اصلی بنیاد را از سال 83 بیان کرد و افزود:این فعالیت که به پیک زمانی مطرح است و دارای ویژگی‌هایی از جمله ارائه خدمات الکترونیکی به جامعه هدف است.

 

وی همراهی استاندار در تکریم از خانواده های شهدا در سال 93 را گامی مهمی بیان و تصریح کرد:خادمی در خصوص توجه،پیگیری و حساسیت نسبت به امور بنیاد شهید بی‌نظیر و بی‌سابقه عمل کرد و جا دارد از معاونین و مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران در بحث رسیدگی به بحث ایثارگران قدردانی کنیم.

 

مهدی به طرح سپاس اشاره کرد و ابراز داشت:در دیدارهای صورت گرفته مشکلات خانواده‌های شهدا، فرزندان و همسران آنان بررسی شده است.

 

وی بابیان این که بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از رتبه سی ام به سوم ارتقا پیدا کرده است گفت:528 گلزار شهری و روستایی در استان وجود دارد که 391 گلزار آن را ساماندهی کردیم 20 گلزار در دست اقدام داریم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد:در طرح پایش سلامت استان‌های قزوین و کهگیلویه و بویراحمد با عملکرد 16 در رتبه سوم قرار داریم که در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد باشت مقام اول و لنده مقام آخر را در طرح پایش سلامت به خود اختصاص داده است

.

وی تعداد دیدارها و سرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته را  هفت هزار و 47 مورد عنوان کرد و گفت: تعداد 3 هزار و 686نفر والدین شهدا هستند که از این تعداد هزار و 18 نفر در قید حیات هستند.

 

مهدی با بیان این که هزار و 500 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد بیکار هستند،تصریح کرد:در سال گذشته 146 نفر مشغول به کار شدند.

 

منبع:ایل بانو

انتهای پیام/ ز.ح/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک