آخرین اخبار

9. بهمن 1401 - 20:42   |   کد مطلب: 11040
رئیس مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در این استان گفت: اهتمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری رویدادهای فضای مجازی ضروری است.

محمود محمدی در آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید و محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد گفت:این رویداد از سال ۹۷استارت آن زده شده و در این مدت موفقیت های بسیار خوبی حاصل شده است.

 

 

 

وی در خصوص تعداد گروه‌ها و شرکت‌کنندگان در چهارمین رویداد گفت:مجموعاً ۶۵شرکت‌کننده از سراسر استان در قالب ۱۹گروه در این رویداد شرکت کردند که ۲گروه را بانوان تشکیل دادند.

 

 

 

 محمدی در ادامه بیان کرد: شش اثر پویانمایی،9 اثر اندرویدی و یک بازی رایانه‌ای حاصل تلاش گروه‌های شرکت‌کننده در چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد بود که نسبت به دوره‌های قبل ازنظر کمیت و کیفیت رشد خوبی نشان داده‌شده است.

 

 

 

مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از مسئولان دستگاه قضایی به‌ویژه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در استان که در همه مراحل همراه بودند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

وی در ادامه گفت:ما انتظار داریم مسابقات استارتاپ فضای مجازی به‌صورت یک کار گسترده و جامع صورت پذیرد و صرف حضور یک مجموعه نباشد و باید با همدلی و اهتمام همه ارگان‌ها به‌صورت عمومی با دامنه گسترده‌تر در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

 

 

 

محمدی در خصوص مسابقات مردم پایه این رویداد گفت:در کنار مسابقات استارتاپ فضای مجازی مسابقات تولید محتوای مردم پایه را داشتیم که بیش از ۳۰۷ اثر از سراسر کشور از بالغ‌بر ۱۲استان شرکت کردند که این موضوع نشان‌گر استقبال بسیار خوب از رویداد بود.

 

 

 

وی در خصوص تشویق فضای مجازی استان کهگیلویه بویراحمد در کشور گفت: فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد در آذرماه امسال توانست طی مراسمی رتبه دوم را در موضوع اشاعه فرهنگ و مکتب حاج قاسم در سطح کشور کسب کند و طی مراسمی این تجلیل صورت گرفت و این توفیق بسیار ارزشمند و چشم‌گیری برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

 

 

رئیس مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت:در سال جاری و برای اولین بار در استان چهره برتر فضای مجازی را معرفی خواهیم کرد که فراخوان آن از دهه مبارک فجر امسال آغاز و در پایان دهه فجر اعلام خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک