آخرین اخبار

9. دى 1401 - 7:47   |   کد مطلب: 10999
نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از توانمندی های بسیج در همه عرصه ها حتی رسانه هراس دارد گفت: دشمن بدنبال جنگ رسانه ای برای نا امید کردن مردم است.

مهرداد ویس‌کرمی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار و همراهانش با انقلاب اسلامی تمام نشدنی است  گفت: دشمن هر روز به دنبال بهانه و توطئه های جدیدی است تا بتوانند مانع از بلند شدن صدای حقیقت شوند.

 

 

 

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه نبرد حق و باطل از ابتدای خلقت آدم وجود داشته است افزود: نبرد دائمی حق و باطل در بین فرزندان حضرت ادم و کشته شدن هابیل به دست برادرش، به سکه رایج زندگی فرزندان آدم بدل شده است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز از طریق جنگ رسانه ای و ترکیبی وارد میدان شده است تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی در یک جنگ ترکیبی، تمام خباثت خود را در قالب امپراتوری دیکتاتوری رسانه‌ای به میدان آورده و یک جنگ شناختی تمام عیار را آغاز کرده که حقیقت، بیان و روشن نشود.

 

 

 

نماینده مردم لرستان در خانه ملت با تاکید بر اینکه دشمنان پس از شکست در جنگ نظامی متوجه شدند که هیچگاه توان مقابله با ایران را ندارند در این سال‌ها از هیچ کوششی از تحریم، تهدید تا جنگ اقتصادی روی آوردند اما نتوانستند خللی در عزم و اراده این ملت وارد سازند و امروزه به دلیل اهمیت رسانه، با ما وارد جنگ رسانه ای شدند.

 

 

 

کرمی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که با جنگ رسانه ای، به تخریب روحیه مردم و ناامید کردن مردم تمدن‌ساز ایران را از عرش به فرش منحرف کند و ما را به بندگی طاغوت وادار نمایند و دشمن در این جنگ رسانه ای به صورت تهاجمی عمل می کند.

 

 

 

وی با اشاره به به اینکه بسیج همیشه در همه صحنه ها حضور پررنگی داشته است و امروز نیز در فضای رسانه ای نیز میدان دار عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و کشور است ابراز کرد: دشمن این مسئله را برنتابید و از این رو برخی از چهره های بسیج این بار در بخش رسانه ای را در لیست تحریم های جدید خود قرار داده است.

 

 

 

کرمی با بیان اینکه استکبار جهانی ما را ذلیل می‌خواهد و با ایران مستقل و آزاد و یکپارچه مشکل دارد گفت: دشمن خوب فهمیده است بسیج در عرصه رسانه هم مانند سایر عرصه ها حریف قدری است و به مقابله می پردازد و نقشه های انها را نقش بر آب می کند، پس می طلبد که در این جبهه نیز خود را تقویت کنیم و در این جنگ رسانه ای با حضور موثر به مقابله با دشمن بپردازیم و مانند همیشه آنها را عقب برانیم.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک