آخرین اخبار

9. شهريور 1401 - 16:00   |   کد مطلب: 10826
تیم ملی هندبال کشورمان با حضور 6 نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد با شکست عربستان راهی مرحله نهایی مسابقات آسیایی شد.

سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان ایران گفت: این تیم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در آخرین و حساس‌ترین مصاف خود مقابل کره‌جنوبی صف‌آرایی می‌کند تا تکلیف نهمین قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان آسیا مشخص شود.

مجید پارسایی افزود: احمدرضا آرام، امیرحسین کرمی، شایان فرشته‌نژاد، ماهان دولتخواه، آریا مژه گان و مهرشاد دانشی همگی از تیم فراز بام خائیز دهدشت از جوانان کهگیلویه و بویراحمدی از جمله بازیکنان موثر و در ترکیب اصلی تیم ملی قرار دارند.

وی ادامه داد: این تیم در سومین دیدار خود با نتیجه ۳۵ بر ۲۳ ازبکستان را از پیش رو برداشتند و در چهارمین دیدار مرحله گروهی با ارائه یک نمایش فوق‌العاده مقابل بحرین میزبان که در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا به قهرمانی رسید بود با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ پیروز شدند.

پارسایی اضافه کرد: اما شاهکار اصلی نوجوانان ایران در دیدار رده‌بندی رقم خورد که مقابل عربستان از شانس‌های اصلی قهرمانی این مسابقات در یک ماراتن ۸۰ دقیقه‌ای با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ به پیروزی رسیدند.

در سوی دیگر این مسابقه تیم ملی نوجوانان کره‌جنوبی قرار دارد که بدون شکست به فینال مسابقات قهرمانی آسیا رسیده است.

تیم کره‌جنوبی در نخستین دیدار خود با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ مقابل ایران به پیروزی رسید، در دومین دیدار ۳۹ بر ۲۲ برابر بحرین به برتری رسید، در سومین دیدار ۵۵ بر ۲۳ هند را شکست داد و در چهارمین و آخرین دیدار مرحله گروهی با نتیجه ۳۹ بر ۲۱ مقابل ازبکستان پیروز شد.

تیم کره‌جنوبی در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۳ بر ۲۱ مقابل ژاپن پیروز شد و به دیدار فینال راه پیدا کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک