امام جمعه دهدشت مطرح کرد؛
موشک باران آرامکو، پاسخی به تجاوز ۸ ساله عربستان است
حجتالاسلام علی وحدانی فر افزود: موشک باران آرامکو توسط یمن در ادامه دفاع این کشور صورت گرفته چرا که عربستان به بهانه واهی به یمن، حمله کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی که کهگیلویه؛ امام جمعه دهدشت در خصوص موشک باران آرامکو با اشاره به اینکه ۸ سال است که تجاوز به مردم مظلوم کشور یمن توسط عربستان سعودی با حمایت های استکبار جهانی صورت گرفته است گفت: مردم مستضعف، ضعیف و ناتوان را با سختی های مواجهه کرده که متاسفانه جامعه غربی و برخی از کشورهای عربی هزینه جنگ را پرداخت کردند و دارند بلایی بر سر مردم مخصوصاً جوانان،نوجوانان، کودکان و زنان می آورند که تاریخ تاکنون شاهد چنین نسل کشی و برادرشی به خود نبوده است.
حجتالاسلام علی وحدانی فر افزود: موشک باران آرامکو توسط یمن در ادامه دفاع این کشور صورت گرفته چرا که عربستان به بهانه واهی به یمن، حمله کرده است.
وی با اشاره اینکه یمن بر خلاف عربستان، مراکز نظامی و نفتی که از آنها تولید ثروت و تبدیل به گلوله و فشنگ می شود و مردم بی گناه این کشور را به خاک و خون می کشد هدف قرار داده است، تصریح کرد: اما عربستان به کشتار مردم بیگناه، غیر نظامیان، کودکان و بمباران خانه ها ومنازل مسکونی می پردازد و نیز با بستن راههای هوایی، دریایی و زمینی بر مردم مظلوم یمن موجب شده است که غذای و دارو به این کشور نرسد.
وحدانی فر خاطر نشان کرد: یمن با اتکا بر قدرت مردم و توانمندی هایی که دارند از کیان خود دفاع می کنند.
وی ادامه داد: موشک باران چند باره آرامکو به منزله این است که امروز جبهه مقاومت قوی و توانمند است و نشان می دهد این کشور ناتوان نیست بلکه با حمایت مردم با حمایت جوانان در جنگ و مقابله با رژیم دست نشانده امریکا و استکباری که برادر کشی را به اوج خودش رسانده، ایستادند و وقتی مورد تهاجم قرار می گیرند در واقع دارند تمام عیار از خود دفاع می کنند و مهاجم نیستند.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: این حق طبیعی کشور یمن است که تاسیسات عربستان را مورد هدف قرار دهد و از مردم خود دفاع کند و حتما در این جنگ پیروز خواهند شد پوزه سعودیها به خاک مالیده خواهد شد.
وحدانی فر در پایان با اشاره به اینکه امریکا با اجیر کردن دیگران در کشورهای دیگر جنگ به راه انداختند و تاکنون ناموفق بودند، افزود: یمن در هشتمین سال دفاع از کشورش نشان داد محکمتر، مقاوتر و با تجربه تر از گذشته در مقابل آمریکا و اربابان و ایادی استکبار جهانی ایستادگی می کند.
انتهای پیام/
پربیننده ترین
- ◄ استعدادهای کهگیلویه در مسیر ملی؛۴ فرهنگی هنرمند به مرحله کشوری صعود کردند
- ◄ شرمندگی یک شهر در برابر خانواده شهدا
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ کجای کار میوه فروشان ایستادهایم؟ / یا گرانی مهار شود، یا مردم خود وارد شوند
- ◄ تغییر زمان عزاداریهای «زینبیه» برای حفظ سنگر شبانه در دهدشت
- ◄ همافزایی دستگاهها برای بزرگداشت غدیر در کهگیلویه
- ◄ جنگ تمام نشده، مراقب خیابانها باشید
- ◄ افزایش ۲۱ درصدی کرایه برونشهری در کهگیلویهوبویراحمد+نرخ جدید
- ◄ شهرک صنعتی شماره ۲ دهدشت؛ بستری آماده برای جهش تولید و اشتغال در کهگیلویه
- ◄ پلمب و جریمه ۶ واحد متخلف در دهدشت
- ◄ بازداشت عامل هتک حیثیت شهروندان سوقی در فضای مجازی
- ◄ ارتقای جایگاه قضائی کهگیلویه و بویراحمد به رتبه ۲ کشور
- ◄ تحمیل نظری به رهبری امکانپذیر نیست
- ◄ تعجب معاون وزیر بهداشت از وضعیت بیمارستان دهدشت
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
آخرین اخبار
- ◄ تازهترین خبر از پرونده صالحین دهدشت
- ◄ روند رو به رشد کاداستر در کهگیلویه؛۷۰ درصد اراضی کشاورزی نقشهبرداری شد
- ◄ استعدادهای کهگیلویه در مسیر ملی؛۴ فرهنگی هنرمند به مرحله کشوری صعود کردند
- ◄ بسیج تمامی امکانات برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی و مراسم تشییع رهبر شهید
- ◄ نگاهی به سبک مدیریت میدانی فرمانداری که «از جنس همین خاک» است
- ◄ کافه های دهدشت،تهدیدی برای امنیت و آرامش اجتماعی؛دادستان ورود کند
- ◄ ارتقای جایگاه قضائی کهگیلویه و بویراحمد به رتبه ۲ کشور
- ◄ روایت پدخندق
- ◄ ظهر عاشورای خندق / وقتی رزمندگان با لب تشنه، دشمن را زمینگیر کردند
- ◄ عزاداری دهدشتیهادرروز عاشورا
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ گلایه امام جمعه دهدشت از «گردنکشی» برخی میوهفروشان؛جریمههای تعزیراتی برای متخلفان بازدارنده نیست
- ◄ دشمن برای تضعیف ایران به دنبال «شکاف ملی» است؛ راهکار مقابله، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت است
- ◄ چهاردهمین سوگواره «احلی من العسل» در دهدشت برگزار شد
- ◄ فصلالخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است