آخرین اخبار

12. آذر 1400 - 10:09   |   کد مطلب: 10196
آیت الله حسینی گفت: دشمنان از هر ابزاری برای موج سواری از مشکلات ایران وارد عمل می‌شوند و می خواهند برخی از این مسائل مانند مطالبه زاینده رود، سوء استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ با حضور نماینده ولی فقیه در استان،امامان جمعه دهدشت و قلعه رئیسی و دیشموک، فرمانده نظامی و انتظامی ، جمعی از کادر نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه، خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور بخش دیشموک مراسم اربعین «سروان موسی نوروزی» شهید راه امنیت در روستان بردله برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم ضمن تقدیر از مردم شهرستان دیشموک به پاس قدرشناسی اربعین شهید نوروزی با بیان اینکه خون شهیدان جریان‌سازی می‌کند و تا ابد این تاثیرگذاری و جریان‌سازی باقی خواهد ماند، گفت: جریان سازی شهدا اقتدار امروز ایران است.

 

 

 

آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به شباهت حکومت پهلوی نسبت به سایر حکومت های طاغوتی جهان افزود: رضا خان با یک کودتای انگلیسی ـ آمریکایی، نه به عنان خود بلکه با زور زمام کشور را به دست گرفت، رضاخان قبل از رسیدن به قدرت دوستدار اهل بیت (ع) بود و در مراسمات مذهبی شرکت داشته اما در زمان پادشاهی عزاداری برای ابا عبدالله الحسین (ع) را به فرمان اربابان خود و غربی‌ها ممنوع، چادر و حجاب را از سر زنان این مرز و بوم به زیر می کشید.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد تضعیف ایران اسلامی با انواع توطئه‌ها است تصریح کرد: به برکت خون شهدا شهدای ما اکنون به عزتی رسیدیم که در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده ایم.

 

 

 

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: دشمنان ایران از هر وسیله ای و جریانی برای هدف قرار دادن امنیت این ملت استفاده می کنند اما با دستان پرقدرت نیرو های انتظامی و نظامی این توطئه ها در نطفه متلاشی می شود.

 

آیت الله حسینی عنوان کرد: دشمنان از هر ابزاری برای موج سواری از مشکلات ایران وارد عمل می‌شوند و می خواهند برخی از این مسائل مانند مطالبه زاینده رود، سوء استفاده کنند و با حضور در بین تجمع کنندگان نا امنی ایجاد کرده و پخش کلیپ های غیرواقعی از کانال های تلویزیونی درصدد نا امید کردن مردم بودند.

 

 

 

وی با اشاره به حمایت ایران اسلامی از جبهه مقاومت افزود: در خصوص مسائل منطقه‌ای دشمنان اسلام شکست خوردند که نمونه آن را پیروزی‌های مقاومت در لبنان، غزه، سوریه با حمایت ایران می توان مشاهده کرد.

 

آیت الله حسینی امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت‌های ایثارگران و شهدای امنیت دانست و افزود: اگر امروز ما در عرصه‌های مختلف با اقتدار و موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه اینها را مدیون خون این شهدا هستیم.

 

 

 

وی افزود: شهدای ما همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می‌کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاهی نکردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خوشحال بودن پدر شهید نوروزی از شهادت فررزندش عنوان کرد: این پدر شهید در صحبت‌های خودش می‌گوید اگر ۴ فرزندم را در راه امام و انقلاب از دست بدهم ناراحت نیستم.

 

وی با اشاره به اینکه این منطقه شهید داده شایسته برخی کارهای خلاف و شبانه نیست عنوان کرد: آنهایی که دست به چنین کارهایی می‌زنند این را بدانند و شرمشان از این شهدا باشد و دست از این کارها بکشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کسانی که شبکه برق را قطع می‌کنند لوله‌های آب را قطع می‌کنند به ترانس برق تیراندازی می‌کنند به حرمت این شهدا دست از این کارهای خلاف خود بردارند.

 

وی ضمن تاکید به دستگاه قضایی در برخورد جدی با چنین افرادی عنوان کرد: از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خواستار برخورد با ناامن کنندگان امنیت مردم هستیم.

 

مسئول دفتر شورای نگهبان استان نیز در آغاز این برنامه از حضور باشکوه مردم در مراسم تشیع و اربعین سروان شهید نوروزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: خون بهای شهید خداوند باری تعالی است، هرکسی مشکلی از خانواده شهید توسط کسی برطرف شود خداوند باری تعالی خشنود می‌شود.

 

 

 

حجت‌الاسلام خرم روز با اشاره به اینکه خداوند در ایات متعدد خود را نگهبان خانواده شهدا معرفی کرده است افزود: شهید نوروزی در منطقه‌ای مرزی برای آرامش مردم به شهادت رسیده است که آسایش مردم ایران تامین شود.

 

 

 

وی تصریح کرد:برگزاری گرامیداشت یاد شهدا آشنایی با طرز فکر شهداست اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می‌رساند.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک