آخرین اخبار

12. آذر 1400 - 9:57   |   کد مطلب: 10195
رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» دهدشت از اهدای بیش از سه میلیارد ریال تجهیزات پزشکی مورد نیاز به مراکز درمانی شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ عبدالخالق آرامش دوست صبح امروز در مراسم اهدای اقلام پزشکی، گفت: موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان، بیش از ۳۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی این شهرستان را خریداری و اهدا کرد.

 

 

 رییس کمیته امام خمینی «ره» دهدشت با بیان اینکه ارزش کل این محموله بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده، افزود: این موسسه نیز در سال جاری در چند نوبت اقدام به تامین و اهدای تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان امام خمینی ره دهدشت و مراکز درمانی شهرستانی کرده است.

 

 

وی تصریح کرد: این مرسولات پزشکی به مراکز بهداشتی ازجمله اورژانش ۱۱۵ سوق، بیمارستان امام خمینی «ره» شهرستان و کلینیک تخصصی بهداشتی دهدشت جهت بهره‌برداری و رفا حال همشهریان تحویل مسئولان مربوطه گردید.

 

 

آرامش دوست بیان کرد: از زمان شیوع همه گیری کرونا با توجه به لزوم ارایه خدمات بهداشتی و پیش‌گیرانه جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در حوزه سلامت، نقش خیران سلامت بیشتر از گذشته برای رفع کمبود فضا‌ها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز، تعیین کننده بوده و هر کمک خیرخواهانه ای که در امور بهداشتی و درمانی هزینه شود، ثوابی بزرگ برای خیران به ارمغان خواهد اورد.

 

 

گفتنی است؛ بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تنها بیمارستان این شهرستان بوده که در شرایط کرونایی با توجه به کمبودها با چند برابر ظرفیت خود علاوه بر کهگیلویه، شهرستا‌های چرام و لنده را نیز تحت پوشش خود قرار داده است و نیاز است در حوزه سلامت ، موسسات و خیرین بیش از گذشته به این بخش توجه داشته باشند.

 

 

تصاویر تکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک