آخرین اخبار

9. آذر 1400 - 8:16   |   کد مطلب: 10184
معضل سد معبر پیاده روها در شهر دهدشت توسط خودروها شهروندان را کلافه کرده است و تاکنون اقدامی برای ساماندهی این مشکل از سوی شهرداری صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ معضل سدمعبر به وسیله صنوف تعمیرات خودروها از جمله مشکلات شهروندان شهر دهدشت بوده که رفع این معضل از سالیان گذشته به عنوان مطالبه مردم از شهرداری مطرح است و با وعده های داده شده قرار بود این اصناف به خارج از شهر در یک شهرک جای داده شوند، اما به نظر می‌رسد این مطالبه در حد وعده و شعار مانده است.

 

 

 

 

تعمیرگاه ها و تزئیناتی های خودرو در نتیجه عدم توجه و ساماندهی در سطح شهراز سال‌های گذشته ، پیاده روها را به تسخیر خود در اورده اند که مشکلاتی را در رفت و آمد شهروندان برای تردد ایجاد کرده اند.

 

 

امکان عبور از پیاده رو‌ها و معابر شهر دهدشت به واسطه سد معبر وجود ندارد و شهروندان مجبور هستند برای تردد از وسط خیابان ها عبور کنند.

 

 

 پیاده روهای شهر دهدشت سالهاست که با عابران پیاده بیگانه بوده و محلی برای پارک خودروها و موتورسیکلت ها و کسبه شده است.

 

 

 

در ساخت پیاده روها سطح شهر استاندارد های لازم رعایت نشده و برای پیر و جوان فرقی نمی کند و اکثرا در تردد دچار مشکل هستند.

 

 

 

 شهروندان دهدشتی از پارک شدن خودروها در پیاده روها گلایه دارند و آن را تخلف آشکار به حقوق خود می دانند و خواستار برخورد قانونی با مسببان این سدمعبر هستند.

 

 

 

پیاده روها محل عبور شهروندان است و نباید در این مسیرها خودرو پارک شود یا صنوف در پیاده روها مسیر تردد مردم را سد کنند.

در قانون شهرداری‌ ها آمده است که هرگونه اشغال فضای عمومی به منظور استفاده شخصی بدون مجوز، سد معبر است و در قانون ۵۵ شهرداری تخلف شناخته شده و به شهرداری اجازه داده شده که بدون دستور قضائی با خاطیان برخورد کرده و وارد عمل شود. 

 

 

 

وقتی عابر پیاده با خودروهای پارک شده در پیاده روها مواجه می شوند مجبور هستند در خیابان تردد کرده که این عمل ممکن است خطر برخورد با وسایط نقلیه عبوری را به همراه داشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک