آخرین اخبار

7. مهر 1400 - 21:41   |   کد مطلب: 10063
نماینده مردم شهرستان ‌های کهگیلویه،چرام، لنده و بهمئی همراه برخی از مسئولان استانی و شهرستانی با مردم دهستان جاورده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ نماینده مردم شهرستان ‌های کهگیلویه،چرام، لنده و بهمئی همراه برخی از مسئولان استانی و شهرستانی با مردم دهستان جاورده دیدار و گفتگو کرد.

ارشیا از اعضای شورای دهستان جاورده در این دیدار مردمی، گفت:با توجه به محرومیت این دهستان که از زمان پهلوی های خان، بر مردم تحمیل شده بود، با پیروزی انقلاب اسلامی کارهای خوبی صورت گرفته است، اما با توجه به عمق محرومیت، تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: عمده مشکلات این دهستان، نبود آب شرب پایدار، راه‌های ارتباطی و جاده‌های مناسب، آنتن دهی ضعیف، نبود درمانگاه استقرار آمبولانس و ... است.

---

ارشیا تصریح کرد: زمین رایگان جهت احداث درمانگاه داده شد اما هنوز هیچ کاری برای ساخت آن انجام نشده است.

وی گفت: در این دهستان پزشک مستقر نداریم، و یک آمبولانس تحویل دادند ولی در اختیار نیست، و اگر اتفاقی در این دهستان رخ دهد تا مصدوم یا بیمار اعزام شود جان وی به خطر می افتد.

ارشیا به مشکل نبود اینترت در این دهستان اشاره و افزود: دکل های اینترنتی را نصب کردند ولی به خاطر یک دستگاه گیرنده همه معطل ماندند.

وی تصریح کرد: مشکلات در کشور زیاد هست اما ما نیز انتظار داریم به این دهستان هم رسیدگی شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در جمع مردم با اشاره به اینکه اگر به دلیل کرونا توفیق نداشتم در جمع شما باشم ولی خدا را ناظر میدانم مشکلات شما مرتب جلوی روی من بود و دنبال کردم و زمینه حل برخی فراهم شد اما تا پیمودن راه و حل همه مشکلات راه زیادی داریم.

---
حجت‌الاسلام محمد موحد با اشاره به مشکلات مطرح شده گفت: از دشوارهای منطقه بی اطلاع نیستم و قطعا به دنبال پیگیری و حل آنها هستم و سعی شده قدم هایی برای مشکلات مردم برداشته شود.

وی تصریح کرد: مهمترین مشکل مردم، بحث تقسیمات کشوری، و ارتقای حوزه چاروسا که یکی از آن دهستان جاورده، به بخش است.

نائب ریس قضایی مجلس گفت: ساعت ۹ و پنجاه و شش دقیقه، با وزارت کشور در خصوص تقسیمات تماس گرفته و در مورد روند ارتقای دهستان به بخش و شهرستان شدن چاروسا و دیشموک جویا شدم.

موحد ادامه داد: با توجه به تغییر دولت طبیعتا کمیسیون های مربوطه در جاهای مختلف با تاخیر انجام می شود.

وی گفت: به زودی کمیسون دفاعی ، امنیتی دولت تشکیل و مواردی که مطرح خواهد شد.

---

---
موحد افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با بخش شدن دهستان جاورده، خبر خوشی برای این منطقه تقدیم کرده و آرزوی چند دهه مردم جامه عمل پوشانده شود و در راستای عملی شدن این آرزو زمینه حل بقیه مشکلات نیز فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: درحوزه جاده، گاز توسعه همه جانبه در اولویت بوده اما بودجه دولت یک بودجه محدودی است و شاهد هستم آن کاری که دارد انجام میگیرد جز لطف خداوند نیست.

موحد اتصال دهستان جاورده و بخش چاروسا را به جاده پاتاوه دهدشت اشاره و ادامه داد: بعد مسافت کمتر شده و مردم در کمترین زمان می توانند به یاسوج و استان‌های دیگر دسترسی داشته باشند.

وی گفت: تمام مشکلات بیان شده را ما قبلا با شدت بیشتری تجربه کردیم، اما اکنون با خدمات نظام جمهوری اسلامی، زمینه حل آن فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک