آخرین اخبار

12. بهمن 1401 - 21:42   |   کد مطلب: 11043
همزمان با آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس کهگیلویه نواخته شد.

زنگ انقلاب هم‌زمان با آغاز دهه پرفروغ و مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه پسرانه متوسطه دوم شاهد دهدشت با حضور مسئولان و دانش اموزان نواخته شد.

 

 

 

رئیس آموزش‌وپرورش دهدشت در این آیین با اشاره به اینکه نظام حاصل خون‌بهای شهدا و محصول رنج و مرارت‌های درازمدت ایثارگران و جانبازان است گفت: در به ثمر رساندن این درخت تنومند چهل‌وچهارساله چه جان‌ها که جان‌فشانی نشد.

 

 

 

فریدون فاطمی زاده تصریح کرد: هدف ما از گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید است که این کار باید با داشتن خلاقیت لازم و برنامه‌های شاد و متنوع و هدف‌دار صورت پذیرد.

 

 

 

وی بابیان اینکه آرامش و امنیت امروز، حاصل انقلاب و خون شهد است تصریح کرد: وظیفه انسانی و اخلاقی ماست که آرمان‌های انقلاب و یاد و خاطره شهدای گران‌قدر را در تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر زنده نگه‌داریم.

 

 

 

فرماندار کهگیلویه با مردمی بودن انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های مهم این انقلاب دانست و گفت: این انقلاب با سایر انقلاب‌ها و قیام‌های قبل از خود متمایز است.

 

 

 

عبدالعزیز موسوی افزود: روزی در این مملکت هر برنامه و مدیریتی با طراحی آمریکا بود و خبری از استقلال، آزادی، فرهنگ، اخلاق و دین در زمان حاکمیت منحوس پهلوی نبود. 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه دولتمردان هم اسباب‌بازی‌هایی بودند در دست آن‌ها و با نظرشان می‌چرخیدند تصریح کرد: آنچه موجب شگفتی دنیا و جهانیان شد استمرار انقلاب اسلامی است و در چهل و چهارمین سالروز پیروزی، انقلاب اسلامی دوام آورده است و این پرچم این امواج توفنده به صاحب‌الزمان می‌رسد.

 

 

 

موسوی بابیان اینکه انقلاب اسلامی بی‌نظیرترین انقلاب تاریخ جهان است عنوان کرد: ملتی که تاریخ خود را نداند محکوم‌به فنا است و باید بدانید درگذشته چه بر سرمان گذشت والان چه عظمت و بزرگی در بین دنیاداریم.

 

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین وظیفه ما مسئولان در این ایام بیان کارکردهای نظام است چراکه معتقدیم امروزه جوانان بیش از گذشته به این حقایق احتیاج دارند.

 

 

 

موسوی با تأکید بر اینکه انقلاب به‌جایی خواهد رسید که یک روز تمام قدرت دنیا در مقابلش سر تعظیم فرود خواهند آورد گفت: دانش‌آموزان تلاش کنند و با تحصیلات خود آینده این نظام را بسازید و به خود افتخار کنید که آینده‌سازان این امت هستید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک