آخرین اخبار

28. آذر 1396 - 2:03   |   کد مطلب: 8626
مدیرکل امور شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بيان اينكه؛ كهگيلويه بزرگ سرزمين مردان بزرگ است، بيان كرد: جبار روشن شهردار سابق ديشسموك واقعا يكي از شهرداران موفق 4 سال گذشته استان بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه،  امروز با حضور مدیرکل امور شهرداری‌های استان و برخی مسؤولان مراسم توديع و معارفه شهردار سابق و جديد ديشموك برگزار شد.

 

كهگيلويه بزرگ سرزمين مردان بزرگ است

مدیرکل امور شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در اين آيئن اظهار كرد: در  4 سال گذشته شهرداري ديشموك 4درصد رشد و 165 درصد افزایش یافت.

عبدالکریم عزیزی با اشاره به اينكه؛ شهر دیشموک طی این 4 سال توانست در تمام شاخص‌های توسعه رشد بسیار خوبی داشته باشد ، متذكر شد: این کار نشان دهنده منطقه‌ای مستعد و دارای استعداد و پتانسیل خوب است.

وی عنوان کرد:  بودجه شهرداری  ديشموك از 600 میلیون تومان در سال 92 به یک‌میلیارد و دویست میلیون تومان رسیده که این نشان دهنده رشد خوبی بوده است.

عزیزی تصریح کرد: دولت در این 4 سال به استناد کمک‌های قانون بودجه هم قیر رایگان و هم خودروهای خدماتی و هم اعتبارات خوبی از محل ارزش افزوده به این شهر تزریق كرده است.

وي با بيان اينكه؛ كهگيلويه بزرگ سرزمين مردان بزرگ است، بيان كرد: جبار روشن واقعا يكي از شهرداران موفق 4 سال گذشته استان بوده است.

عزيزي از شهردار جديد خواست  قانونمندي، توجه به مبلمان و زيباسازي شهر ديشموك و ايجاد فضاي سبز و پارك را در دستور كار قرار دهد.

وي گفت: برنامه 4 ساله مالي بايد حتما توسط شورا حسابرسي و به اطلاع عموم مردم رسيده شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا این کمکها بیشتر خواهد شد و رتبه درجه شهر دیشموک از درجه 4 ارتقا پیدا می‌کند و رتبه جمعیتی که در حال حاضر رتبه 11 است با این مهاجرپذیری که در این شهر وجود دارد و دارای رشد خوبی است امیدوارم به رتبه‌های بالاتر ارتقاء پیدا کند

هزينه500ميليون‌توماني چهارساله براي اياب و ذهاب شهردار ديشموك/3ميلياردتومان موجودي اعتبار شهرداري ديشموك/ شهرداري بدون بدهي تحويل شهردار جديد شد

روح‌الله اسفرم سرپرست سابق شهرداری دیشموک که به مدت 4 ماه سکاندار شهرداری دیشموک را به عهده داشت؛ گفت: برای شهردار شدن زوري نزدم اما در این مدت 4 ماه به دیشموک خدمات زیادی ارائه دادم.

وي بيان كرد: شهرداري ديشموك بدون بدهي تحويل شهردار جديد شده است.

سرپرست سابق شهرداری دیشموک گفت: حساب و کتابم در رشته حسابداری خوب است و در جهت انتخاب یک شهردار در مدت 4 سال برآورد کردم که  اياب و ذهاب یک شهردار در مدت 4 سال 500 میلیون تومان برای شهرداری‌ها هزینه در بردارد.

اسفرم گفت: باوجود بودجه سه ميلياردي موجود براي شهرداري ديشموك بعد از پروژه گازرساني، بايد انقلاب براي ديشموك شود.

وي با بيان اينكه؛ شهرداري بايد از ريخت و پاش خودداري كند، گفت: شهرداري ديشموك با صرفه جويي هزينه ها كار كند تا بهبود و پيشرفتي حاصل شود.

سرپرست اسبق شهرداري ديشموك اضافه كرد: شهرداری که با این همه هزینه انتخاب می‌شود باید سعی کند 4 برابر این هزینه را برای شهر خود و شهرداری جذب اعتبار کند.

اسفرم گفت: یک میلیارد تومان اعتبار در جهت خسارت شرکت گاز به خیابانهای شهر دیشموک از شرکت گاز دریافت می‌شود و 470 تن موجودی قیر داریم.

قول می‌دهم قانونمند باشم

اقبال اکبری گفت: خوشحالم که مصادف با روز وحدت حوزه و دانشگاه معارفه شدم و با تمام ادارات، مردم و مسؤولان تعامل صمیمانه ایجاد می‌کنم.

وی گفت: قول می‌دهم قانونمند باشم و این قانونمندی را از شهرداری شروع می‌کنم و قطعا در شهرداری تغییراتی را ایجاد خواهم کرد.

شهردار دیشموک گفت: در پایان 4 سال مردم خودشان نسبت به عملكرد بنده قضاوت خواهند كرد.

جبار روشن شهردار سابق ديشموك موفق بود

اميريان اظهار كرد: عملكرد جبار روشن شهردار سابق ديشموك مشهود بوده و مردم خودشان آگاه هستند.

بخشدار ديشموك گفت: عدم دخل و تصرف در نقشه شهري و برطرف كردن بسياري از معارضات از خصوصيات كاري روشن شهردار سابق بوده است.

اميريان بيان كرد: روشن هرجا كار كند؛ پيشرفت خوبي حاصل مي شود.

بخشدار ديشموك اذعان كرد: اسفرم سرپرست سابق شهرداري ديشموك مشاور و ماعوني حقوقي بسيار با تجربه و كاردان براي تمام شهرداران ديشموك بوده است.

اميريان بيان كرد: اكبري شهردار جديد ديشموك مصداق حديث" بهترين مردم كساني هستند كه سود و منفعتي براي مردم و جامعه دارند؛ عمل كند.

بخشدار ديشموك گفت: شهردار جديد با برنامه عمل كند.

ودر پایان ضمن تکریم فعالیت‌های خوب جبار روشن شهردار سابق آقای اقبال اکبری  با حکم احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهردار جدید شهر دیشموک معرفی گردید.

 

گزارش و عكس از وحيد آهنگ

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

باسلام وآرزوی توفیق برای شهرداراسبق وشهردارجدید...دنیامحل گذراست....نام نیکی گربماندز آدمی/به که ازاوماندسرای زرنگار......دیشموک درانتظار تغییر ...........

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک