آخرین اخبار

22. مهر 1396 - 16:41   |   کد مطلب: 8450
مردم شهر دهدشت به واکنش به اظهارات رئیس جمهور امریکا واکنش نشان دادند و در مقابل اظهارات ترامپ خود را پاسدار و سپاهی نامیده و از حمایت قاطع خود از نیرو های امنیتی و خلیج همیشه فارس گفتند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، دونالدترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود اتهاماتی متوجه جمهوری اسلامی کرد و از روی پریشان حالی هر چه خواست بر زبان آورد و حتی به نام خلیج فارس هم رحم نکرد از طرف مردم دهدشت واکنش‌های زیادی به این سخنان صورت گرفت که مشروح آن را در زیر می تواند مشاهده کرد.

کرامت عطانژاد یکی از شهروندان دهدشتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: آمریکایی ها ۴۰ سال است که از این حرف ها می زنند و  به گفته امام خمینی (ره) "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

دهدشت

عطانژاد افزود: اینان از این یاوه گویی ها زیاد انجام داده اند و حرف های دولت مردان و رئیس‌جمهور آمریکا برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

وی گفت: ما راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد و تا آخرین نفس پای انقلاب و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری ایستاده ایم.

این شهروند دهدشتی با اشاره با اینکه اینان از این غلط ها زیاد کرده اند تاکید کرد: نسل شهید حججی ها هستند برای دفاع از ارزش ها جان و سر خود را فدای اسلام و انقلاب می کنند.

خداداد اجتهادی رئیس امور عشایر شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مردم کشور ما از این حرف ها زیاد شنیده اند اظهار کرد: حرف های ترامپ برای ملت ما اهمیتیی ندارد و ما راه امام که پیش گرفته ایم با قدرت کامل ادامه خواهیم داد.

اجتهادی گفت: رئیس جمهور آمریکا بداند که استفاده از کلمات جعلی برای نام خلیج همیشه فارس نشان از افکار پلید و دشمنی آشکار آن با ملت ایران است.

دهدشت

رئیس امور عشایر کهگیلویه افزود: عشایر غیور و قهرمان ایران همواره پیرو ولایت و رهبری بوده اند و برای مقابله با دشمنان نظام و اسلام کاملا آماده اند.

وی در پایان گفت: ملت ایران با اتحاد و همبستگی تمام نقشه های دشمنان نظام اسلامی ایران را خنثی می کنند.

یکی دیگر از شهروندان دهدشتی در واکنش به اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: معظم رهبری قبل از برجام بیاناتی را فرمودند که نسبت به برجام خوش بین نیستم و این را از روی تجربه می گویم که نباید فریب لبخند دشمن را بخوریم.

دهدشت

سید قادر حسنی با بیان اینکه مسئولین دولتی کشور تصمیم گرفتند که قضیه برجام را دنبال کنند گفت: با اتفاقات پیش افتاده بر همگان ثابت شد که آمریکا و رئیس جمهور پلید آن دشمن حقیقی ملت ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه ما با ملت آمریکا دشمن نیستیم ما با سیاست گذاران و دولت مردان آمریکایی مشکل داریم گفت: شعار مرگ بر آمریکا خطاب به سیاست گذاران و دولت آمریکا است نه مردم آمریکا. 

حسنی ادامه داد: سیاست گذاران آمریکایی به دنبال نفاق و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: ما باید با وحدت و یکپارچگی جواب محکم و کوبنده ای به ترامپ و سیاست گذاران آمریکایی بدهیم.

حسنی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی ما موجب می شود که سیاست گذاران آمریکا متوجه شوند که ملت ایران همچون ۸ سال دفاع مقدس روی پای خود ایستاده و تا آخرین قطره خون از انقلاب و اسلام دفاع خواهد کرد.

دهدشت

دیگر شهروند دهدشتی در واکنش به اظهارات ترامپ با بیان اینکه دولت مردان آمریکایی همیشه از این حرف ها زده اند افزود: دولت آمریکا این را بداند که ما ملت ایران همه پاسدار و سپاهی هستیم.

هشمت افسر دیر تاکید کرد: ما از سپاه پاسداران و نیرو های امنیتی خود حمایت قاطع می کنیم.

افسر دیر با اشاره به اینکه به گفته مقام معظم رهبری، آمریکا شیطان بزرگ و غیر قابل اعتماد است گفت: ما با قدرت پشت ولایت و رهبری ایستاده ایم و با همه توان از کشور و خاک اسلامی خود دفاع خواهیم کرد.

در حال به روز رسانی...

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک