آخرین اخبار

1. تير 1396 - 2:40   |   کد مطلب: 8045
مردم شهر دهدشت آمادگی خود را برای حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، هر ساله با نزدیک شدن به روز قدس، صدای مسلمانان از همه جای جهان به گوش می رسد که فریاد یا ایها المسلمون اتحدوا... اتحدو... القدس لنا را سر می دهند که بگویند مسلمانان در کنار هم هستند، متحد و  یکپارچه و تا زمانی که حقوق قانونی شان در جهان رعایت نگردد، آرام نخواهند نشست و فریادهای مسلمانان ادامه دارد تا پیروزی قدس شریف انشاالله.

همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس بار دیگر مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی و نیز مردم همیشه در صحنه شهر دهدشت می خواهند با خلق حماسه‌ای ماندگار همانند گذشته از مظلومیت مردم فلسطین حمایت کرده و با فریاد خود به مستکبران جهانی بگویند که ملت ایران همیشه از مردم صبور این سرزمین حمایت خواهند کرد.

مردم شهر دهدشت از زن و مرد،‌ پیر و جوان همه در صحنه حاضر می شوند تا بار دیگر به دنیا نشان دهند که دین، دنیا و معنویت آنها با ارزش‌ هایی همچون حمایت از مظلومان و همچنین مستضعفین جهان گره خورده است.

برای نشان دادن حضور هرچه بیشتر مردم شهر دهدشت به میان مردم این شهر رفته تا با آنان گفت و گویی در رابطه با این علت حضور در راهپیمایی روز قدس را داشته باشیم.

*حتما در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهم کرد

یک معلم دهدشتی در گفت و گو با پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکه  حتما در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهم کرد، افزود: حضور در این راهپیمایی  وظیفه شرعی و دینی است.

دهدشت

آقای رضوی ادامه داد:حضور در این راهپیمایی بر عهده همه مسلمانان است.

این فرهنگی فعال با بیان اینکه باید همه مردم طبق گفته و دستورات امام خمینی (ره) در این راهپیمایی شرکت کنند، گفت: برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین به راهپیمایی می روم.

وی با اشاره به اینکه تمام مردم باید در راهپیمایی این روز حاضر شوند، ادامه داد: جنایت های رژیم غاصب اسرائیل در غزه دل هر انسانی را به درد می آورد.

 

*همه مسلمانان جهان بیدار هستند

یک جوان دهدشتی نیز حضور در این راهپیمایی را وظیفه شرعی و دینی بوده که بر عهده همه مسلمانان است، عنوان کرد و گفت: باید همه مردم طبق گفته و دستورات امام خمینی (ره) در این راهپیمایی شرکت کنند.

دهدشت

مجتبی خوش رفتار ادامه داد: باید این رژیم جعلی متوجه شود که مردم ایران و همه مسلمانان جهان بیدار هستند و در مقابل جنایت های آنها کوتاه نمی آیند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه باید همه مسلمانان در سرتاسر جهان از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين حمايت كنند، گفت: روز قدس یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که باید همیشه زنده بماند.

 

*حضور در راهپیمایی روز قدس ادای دین به انقلاب و شهدا است

 سید سجاد شیروان حضور در راهپیمایی روز قدس را ادای دین به انقلاب و شهدا و رزمندگان عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) این روز را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری کردند.

دهدشت

این فعال فرهنگی جنایات اسرائیل غاصب را در فلسطین ،جنایات غیر انسانی و خبیثانه عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنبال منافع پلیدشان دست به هر نوع عمل غیر انسانی می زنند و خون هزاران انسان بی گناه را بر زمین می ریزند .

وی افزود: دنیا از خباثت های اسرائیل و امریکا به تنگ آمده و برای همه مردم جهان واضح است که استکبار جهانی دشمن مسلمانان و اسلام است.

شیروان گفت: برادر کشی عربستان در یمن یکی از نقشه های استکبار است که مسلمانان باید به این موضوع واقف باشند که دشمن اسلام ،دشمن همه مسلمانان است و دشمنی آن هیچ زمان پایان نخواهد یافت.

 

*بیداری ملت ها همواره سبب شکسته شدن سد طاغوت شده است

روح الله احمدی یکی دیگر از جوانان دهدشتی گفت: آنچه امام خمینی (ره) توانست پایه ریزی کند نگاه و توجه به ملت ها بود چرا که بیداری ملت ها همواره سبب شکسته شدن سد طاغوت و حکومت های دست نشانده می شود.

دهدشت

این فعال فرهنگی و رسانه ای با بیان اینکه بیداری و آگاهی ملت های منطقه و جهان از ثمرات انقلاب اسلامی ایران بود افزود: انقلاب اسلامی توانست پایه های حکومت های جائر و  وابسته به نظام سلطه را سست و لرزان کند و اندیشه و روحیه انقلابی امام راحل برای صدور انقلاب تحقق یابد که نشان صادق آن را در بیداری اسلامی ملت های عربی در سال 2011 در مصر، تونس، لیبی، بحرین، یمن و ... 

احمدی از حضور در راهپیمایی فردا گفت: ما همیشه آمدیم ،فردا هم خواهیم آمد،به کوری چشم دشمنان اسلام بار دیگر برای حمایت از مردم بی گناه فلسطین به خیابان ها خواهیم آمد.

وی افزود افزود: چهره شیطان صفت امریکا و اسرائیل جنایتکار برای همه کشورهای دنیا بر ملا شده و همه جنگ های که در کشورهای منطقه روی می دهد از سوی امریکا و هم پیمانانش صورت می گیرد.

 

یک خانم خانه دار دهدشتی نیز درباره روز قدس گفت: روز قدس، یادآور بیش از نیم قرن مظلومیت ملتی در برابر رژیمی سفاک و جعلی است که امام بزرگوار ما فرمود فلسطین پاره تن اسلام است و از این رو هر ساله مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان یاد مظلومیت ملتی را زنده نگاه می دارند که سال ها است که شاهد شهادت عزیزان خود و به تاراج رفتن خانه و اموال خود است . 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ، روز قدس، روزی برای نجات کودکان و زنان و مردانی است که زیر آتش حملات بصورت خانوادگی به شهادت می رسند و حامیان غاصبان کشور آنها، گویی این جنایات را نمی بییند و یا از آن خبری نمی شنوند.  این کودکان، زنان و مردان این روزها چشم انتظار حمایت معنوی کسانی هستند که معنای واقعی انسانیت و حمایت از مظلوم را فراگرفته اند و فریاد درد و غم مردم غزه را به گوش جهانیان می رسانند.

گفتنی است، راهپیمایی روز قدس در شهر دهدشت فردا از ساعت 11.30 از جلوی فرمانداری آغاز می شود.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک