آخرین اخبار

23. خرداد 1396 - 11:30   |   کد مطلب: 8016
کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه حامی مردم محروم روستایی
اجرای هشتمین کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه در روستای "چیر"+ تصاویر
هشتمین سفر کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه به همراه اکیپ پزشکی به روستای چیر اعزام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، هشتمین سفر کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه به همراه اکیپ پزشکی و داوطلبان جمعیت هلال احمر به روستای چیر اعزام شد.

این کاروان که با استقبال خوب مردم روستای چیر همراه شده بود مردم روستا ویزیت رایگان شدند و بسته های غذایی نیز در این روستا توزیع شد.

دهدشت

سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه حاشیه این سفر با بیان اینکه در این طرح تعداد ۲۵۰ نفر از اهالی روستا ویزیت و ازخدمات داروی رایگان نیز استفاده کردند افزود: از این تعداد ۳ نفر به پزشک متخصص برای ادامه درمان ارجاع داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با اشاره به  آمار بیماران روحی و روانی و همراهی تیم مشاوره در این کاروان، تصریح کرد: این تیم به ارائه خدمات مشاوره ای به ۲۵نفر پرداخت.

دهدشت

رهبریان بیان کرد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام پزشکان هلال احمر به نقاط محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت وتغذیه مردم و تأثیر گذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است هرچند که نیازسنجی های مختلفی در سایر حوزه ها انجام و در جهت براورده شدن آنها در اینده نزدیک اقدام می کنیم.

دهدشت

عادل رهبریان تصریح کرد:در این طرح که تعداد ۵ نفر داوطلب جمعیت همکاری داشتند،۵۰ سبد غذایی به ارزش ۱۰میلیون ریال نیز بین روستاییان توزیع شد.
وی ارزش داروی توزیع شده و ویزیت رایگان ساکنان چیر را دراین مرحله ازکاروان سلامت بیش از۳۰ میلیون ریال عنوان نمود.

دهدشت

رهبریان درپایان ازحمایت های جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد،هاشمی پورنماینده مردم درمجلس به سبب حمایت های خود دراجرای طرح کاروان سلامت قدردانی کرد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک