آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1396 - 18:01   |   کد مطلب: 7873
عمر چهار ساله شورای چهارم شهر دهدشت در حال پایان است به همین منظور به سراغ شهروندان دهدشتی رفتیم تا نظر آنان را درباره عملکرد چهار ساله این شورا جویا شویم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نقش شورای های اسلامی شهر و روستا در برنامه ریزی، توسعه مباحث عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امورات روز مره شهرداری‌ها است که هرچه نظارت بر کار شهرداری های منسجم‌تر و دقیق‌تر باشد شاهد تحولات اساسی در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

عمر چهار ساله شورای چهارم شهر دهدشت در حال پایان است به همین منظور به سراغ شهروندان دهدشتی رفتیم تا نظر آنان را درباره عملکرد چهار ساله این شورا جویا شویم.

 باقر که با مدرک لیسانس از کسبه بازار دهدست است نسبت به عملکرد شورای شهر دهدشت گلایه مند بود و گفتمتأسفانه در این دوره شورای اسلامی کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است.

دهدشت

وی افزود: هیچ برنامه‌ای برای رفع نیازهای اولیه جوانان در حوزه ورزش، فرهنگ، مسائل اجتماعی و اشتغال وجود نداشتن. 

مهران یکی دیگر از کسبه بازار اظهار کرد:یکی از نکات ضعف شورای شهر دهدشت عدم توجه به زیر ساخت‌های فضای سبز شهری، عدم کاشت و نگهداری درختان در خیابان‌های مختلف شهر و بی توجهی به وضعیت شهری است.

دهدشت
این شهروند دهدشتی تصریح کرد: خیابان ها و کوچه های شهر دهدشت اکثر روز های سال پر از آشغال هستند و نارضایتی رفتگران از عدم پرداخت مطالبات خود از سوی شهرداری باعث شده است که این عزیزان هم انگیزه کار کردن نداشته باشند.

سعید یکی دیگر از شروندان دهدشتی گفت: در ابتدای دوره چهارم شورای شهر دهدشت بسیار امیدوار شده بودیم که وضعیت شهر دهدشت بهبود یابد اما هر چقدر که گذشت ناامیدی ما از شورای چهارم دهدشت به نهایت خود رسید.

دهدشت

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر دهدشت آنقدر سرگرم دعواهای شخصی خود شدند که به کلی وظیفه اصلی خود را فراموش کرده بودند.

آقای صمدی از بازنشستگان فرهنگی شهر دهدشت اظهار کرد: عملکرد شورای شهر دهدشت به حدی ضعیف بود که حتی خود اعضای این شورا درخواست انحلال آن را داده بودند و مدام از ناکار آمدی این شورا سخن می گفتند و این موضوع خود بیانگر همه چیز است.

دهدشت

وی تصریح کرد: قطعا شورایی که با شهردار خود اختلاف دارد و بر کوچکترین مسائل اختلافات شدید پیدا می کنند نمی توانند به خوبی به مردم خدمت کنند زیرا نمی توان از مجموعه نامنظم انتظار انجام کار های خوب و شایسته داشت.

آقای خاضع فرهنگی بازنشسته دهشتی است که به نامناسب بودن وضعیت روشناییپارک‌ها اشاره کرد و افزود: در شهر دهدشت به گسترش فضای سبز تا حدودی پرداخته شده است ولی به مقوله مهم روشنایی آنان چندان توجه نشده است.

دهدشت

وی گفت: اعضای شورای شهر به مردم در زمان انتخابات وعده هایی می دهند اما تا پایان دوره خدمت خود فراموش می کنند و با شروع زمان ثبت نام، به بهانه اینکه بودجه نداشتیم و نتوانستیم کاری کنیم دوباره همه برای جلب نظر مردم دست بوسی می کنند.

 

مجید که از جوانان فعال فرهنگی است درباره عملکرد شورای شهر دهدشت اظهار کرد: در یک کلام اینجا شورا به عنوان یک ابزار است که تنها برای مقاصد شخصی و قومی مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر کسی از آن برای منافع عمومی استفاده می کند.

دهدشت

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه شورای شهر در دهدشت هنوز به صورت طایفه ای و سلیقه ای است که مردم باید این موارد را کنار بگذارند و افراد شایسته را برای حضور در شورای شهر خود انتخاب کنند تا تحولی در وضعیت موجود شهر دهدشت به وجود بیاید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک