آخرین اخبار

4. فروردين 1396 - 12:38   |   کد مطلب: 7732
بسیجیان گروه جهادی محبان المهدی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران این روزها بجای تفریح و سرگرمی در کنار خانواده خود، در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم دیشموک به سر می برند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، بسیجیان گروه جهادی محبان المهدی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران این روزها بجای تفریح و سرگرمی در کنار خانواده خود، در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم دیشموک به سر می برند.

 

چه کسی باور می‌کرد بسیجی که آن‌روزها علمدار خط مقدم جبهه‌های نبرد بود امروز در خط ولایت ایستاده و پا‌برجا با تفکر و بصیرت پرچمدار اقتصاد مقاومتی باشد.

به‌راستی باید گفت، امام شما را خوب شناخت که در خصوص ویژگی‌های شما واژه‌هایی به‌کار برد که برای کسی دیگر به کار نبرد.

بسیجیانی که با روحیه جهادی، خاطرات بودنِ در کنار کودکان محروم روستایی را هرگز فراموش نکرده بلکه به عنوان لحظاتی به یادماندنی؛ در ذهن خود به یادگار ثبت خواهند کرد.

روزی پا بر مین می‌گذاشتند و راه باز می‌کردند و امروز راه‌های روستایی را برای مادران و پدران همان نسلی که در جبهه بودند صاف می‌کنند.

و امروز رسالت بسیج در محرومیت‌زدایی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

چند‌سالی است خدمت به محرومین و مستضعفین مهمترین هدف اردوهای جهادی بسیج است.

امروزه کدام مسؤول و مدیر را سراغ دارید که بسیجی‌وار در شرایط موجود اقتصادی کشور عاشقانه به کمک محرومین و نیازمندان بشتابد.

بسیجیانی که همچنان که در زمان دفاع مقدس پیش قدم بوده، امروز هم هر جا محرومی باشد، ردپایی از این اشخاص  بی ریا وجود دارد.

کسانی که بی خوابی ناشی از تلاش شبانه روزی در سخت ترین شرایط  را تحمل و آن را بر تفریح و خوشگذرانی در بهترین جاهای تهران بزرگ در عید نوروز، ترجیح می دهند.

آری؛ بسیجیان کسانی هستند که خدمت به محرومان را بهترین لحظات زندگی خود میدانند و خداوند را شاکر هستیم که در سرزمینی زندگی می کنیم و هستند کسانی که خیلی خوب نیکوکاری را به شکل مختلف به منصه ظهور بگذارند.

گروه های جهادگر بسیجی در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی، علمی، پزشکی و عمرانی در سالهای طولانی و به بویژه اخیر در جهت محرومیت زدایی در کشور ما” ایران اسلامی” خدمات شایانی انجام می دهند.

گروه فرهنگی جهادی محبان المهدی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران این روزها در مناطق روستایی و محروم دیشموک در حال خدمت رسانی هستند.

جوان بسیجی با کار فرهنگی خود روستائیان را با کار علمی و فرهنگی خود آموزش می دهد.

دیگر بسیجی جهادگری هم در حرفه دندانپزشکی خدمت می کند.

و شخصی هم با کار عمرانی در ساخت مسجد، مأوای مذهبی فرهنگی خدمات رسانی انجام می دهد و علی ایحال  هر کس با شغل و حرفه خود در قالب تیمی جمع شده و در جهت خدمت به محرومان، گامی استوار بر می دارد.

کارمند دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران هم که وظیفه کار پشنیبانی گروه را بر عهده دارد، در کنار جوانان دانشجویان بسیجی بودن و خدمت به مردم را بر در کنار خانه خویش بودن در ایام نوروز، لذت بخش تر می داند.

مهدی محمدی کیا مسئول گروه جهادی محبان المهدی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی، بسیجیان گروه جهادی محبان المهدی به مناطق محروم روستایی دیشموک عزیمت کرده است.

وی افزود: این گروه جهادی از ۲۴ اسفندماه ۹۵ در منطقه حضور پیدا کرده وتا ۴ فرودین ۹۶ فعالیت خواهند کرد.

محمدی کیا گفت: این گروه جهادی در قالب گروه ۴۰ نفره و در سه حوزه پزشکی، عمرانی و فرهنگی خدمت بی مزد و منت می کند.

وی تصریح کرد: در روستای دره‌وار فارتق کار تکمیل مسجد، رنگ آمیزی مدرسه روستای دلی و همچنین خدمات رسانی دندانپزشکی را در روستاهای دلی، سرپر و فارتق را در این چند روز انجام می دهیم.

اهالی روستاهای سرپر، دلی و فارتق در مصاحبه با خبرنگار از این گروه جهادی تقدیر و تشکر کرده و رضایت کامل را داشتند.

گزارش و عکس از وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک