آخرین اخبار

20. دى 1395 - 1:53   |   کد مطلب: 7351
در رابطه با این مسیر ارتباطی با نمانیده مردم در مجلس شورای اسلامی صحبت کردیم،عدل هاشمی پور شخصاً در این مسیر ارتباطی حضور یافت و قول داد که مشکل این مسیر ارتباطی را مرتفع کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  روستای موردراز از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با 25خانوار و جمعیتی بالغ بر200نفر می باشد.

 

اهالی روستا در گفتگو با خبرنگاران با ابراز گلایه از وضعیت راه ارتباطی روستای خود، از مسئولان درخواست حمایت و همکاری جهت رفع معضل موجود را دارند.

 

یکی از اهالی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه،  زمستان گِل و در تابستان هم خاک شدید ما را آزار می دهد، گفت: به دلیل وضعیت نامطلوب مسیر ارتباطی، وسایل نقلیه برای عبور و مرور در این مسیر چندبرابر از ما کرایه می‌گیرند.

مادری از اهالی ساکن در روستا با بیان اینکه، باوجود این جاده نه در زمستان آرامش داریم و نه در تابستان، گفت: هر وقت شخصی از این روستا به ویژه در فصل زمستان مریض می شود و یا خانمی که موقع زایمان وی باشد، با پای پیاده و تحمل رنج و سختی، وی را به درمانگاه منتقل می کنیم.

نریمیسا گفت: در این مسیر ارتباطی نه فقط وسایل نقلیه بلکه حیوانات هم به سختی عبور و مرور می کنند.

 

وی با بیان اینکه، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روستای ما از نعمت آب و  برق برخوردار است، تصریح کرد: دغدغه اصلی و اساسی مردم روستای موردراز، عدم راه ارتباطی مطلوب می باشد.

نریمیسا گفت: در رابطه با این مسیر ارتباطی با نمانیده مردم در مجلس شورای اسلامی صحبت کردیم و عدل هاشمی پور شخصاً در این مسیر ارتباطی حضور یافت و قول داد که مشکل این مسیر ارتباطی را مرتفع کند.

 

وی ضمن درخواست از مسئولان برای کمک به رفع این مشکل اساسی روستای موردراز، گفت: از نماینده مردم در مجلس خواهشمندیم که جهت تسهیل راه ارتباطی روستا، همکاری لازم را داشته باشند.

 

این شخص از اهالی روستا اذعان کرد: باوجود اینکه این مسیر تا جاده اصلی فقط 2 کیلومتر است ولی هرچه داد و فریاد کشیدیم، صدای ما به جایی نمی رسد و هیچ کس فریادرَس ما نیست.

مردم روستا در گفتگو با ما با بیان اینکه، به هرجا مراجعه کردیم، نتیجه نگرفتیم، گفتند: توقع ما از دولت و نماینده و مسئولان این  است که جاده روستا را درست کنند.

به گزارش کهگیلویه، اهالی چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان هستند یا شاید هم در آستانه انتخابات نگاه ویژه ای به این منطقه محروم شود.

 

در حال حاضر راه‌های ارتباطی برخی روستاهای دیشموک در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

 

برخی روستانشینان در دام مشکلاتی که برای آنها ایجاد می شود، گرفتار شده‌ و لازم است که مسئولان ارشد استانی و شهرستانی هر چه سریع‌تر به داد روستانشینان برسند.

 

امروزه می طلبد مسئولان شرایط لازم و مناسب برای روستانشینان و دلگرم کردن آنها به سکونت در روستاها را فراهم کنند تا از مهاجرت به شهر خودداری کنند.

 

این رسانه خبری از مسئولان خواهشمند است بر تلاش خویش افزوده و مشکلات مردم به ویژه مسیر ارتباطی، اصلی ترین راه توسعه هر منطقه را مرتفع کنند.

گزارش از وحید آهنگ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک