آخرین اخبار

14. دى 1395 - 17:47   |   کد مطلب: 7333
استفاده از تمام ظرفیت های موجود کشور برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ضروری است که یکی از این ظرفیت ها ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک زودبازده است.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک زود بازده از زوایای مختلف دارای مزیت و صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به سطح گسترده آن است ؛کارگاه های کوچک جهت راه اندازی به سرمایه زیادی احتیاج ندارد و برای شروع فعالیت آنها  نیازی نیست تا بیرون از شهر باشید و برخی از همین کارگاه ها را می شود در سطح شهر و حتی داخل منازل مسکونی هم راه اندازی کرد.

 

استفاده از تمام ظرفیت های موجود کشور برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ضروری است که یکی از این ظرفیت ها ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک زودبازده است.

 

در همین راستا بانوی کارآفرین دهدشتی توانست با دریافت 7میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی مخارج زندگی خود و تا حدودی خانواده اش را تامین کند.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

مرضیه محمودی خو گفت: نزدیک به 4 سال است که هنرهای دستی مختلفی مرتبط با خیاطی را کار می کنم و از کار خود بسیار لذت می برم گفت: در حال حاضر در منزل شخصی کار خیاطی خود را دنبل می کنم.

 

وی با تقدیر از مسئولان بسیج سازندگی دهدشت گفت: انتظاراین است که سایر نهادها ما را از نظر مالی جهت توسعه و گسترش کارمان بیشتر حمایت کنند و از کسانی که قصد و ایده ایجاد کارگاه و تولیدی دارند استقبال کنند و به راحتی تسهیلات را در اختیار آنها قرار دهند.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

خانم محمودی خو افزود: از اینکه توانستم مخارج زندگی خود را از این کار تامین کنم بسیار خوشحالم و از کسانی که فرصت کارآفرینی دارند خواهش می کنم در صورت داشتن توجیه اقتصادی در حرفه خود، در سریع ترین زمان اقدام کنند.

 

این بانوی کارآفرین دهدشتی با اعلام رضایت از کار خود، به خانم های جوانی که مهارت خیاطی داشته و مشکل مالی جهت تامین ابزار دارند، تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی را پیشنهاد داد که برای شروع کار خود از این تسهیلات استفاده نمایند.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

وی گفت:بعضی ها همیشه عادت دارند که بگویند مشکل هست و نمی توانیم کار کنیم در صورتی که اگر واقعا به دنبال کار باشند، در حال حاضر این فرصت مهیاست.

 

خانم محمودی با بیان اینکه میزان درآمد ما فصلی است گفت: در ماه های محرم و صفر بازار خوبی نداریم اما در ایام عید و فصل تابستان بازار کار خیلی بهتر است.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

وی با بیان اینکه در صورت حمایت بیشتر حتما کارم را گسترش خواهم داد وتصمیم دارم که یک کارگاه خیاطی بزرگ راه اندازی کنم افزود: روزبه روز با پیشرفت در کار انگیزه ای شده برای گسترش کارمان که به امید خدا به زودی شروع خواهیم کرد.

 

این بانوی کارآفرین دهدشتی گفت: در کارگاه خیاطی خود لباس محلی، لباس فرم، پالتو بچگانه، مانتو و... را تولید می کنم.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

خانم محمودی خو در پایان با بیان اینکه توجه به شعار سال و اقدام و عمل مناسب و کارگشا در راستای اقتصادی باید با بهترین نحو صورت گیردگفت: ازتولیدات داخلی باید حمایت شود و بدانند که جهت ترمیم اقتصاد کشور وپیشرفت در حوزه های اقتصادی تنها راه حل برون رفت از وابستگی اقتصادی است که این امر تنها در صورت عملی کردن اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک