آخرین اخبار

30. شهريور 1395 - 17:43   |   کد مطلب: 6236
به همت ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد صورت گرفت:
بازسازی واقعه غدیر در شهر دهدشت+ تصاویر
بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی تعزیه‌خوانان برتر شهرستان کهگیلویه و با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان و به همت سپاه ناحیه کهگیلویه در جاده قبرستان جدید دهدشت برگزار شد.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مراسم بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی تعزیه‌خوانان برتر شهرستان کهگیلویه و با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان و به همت سپاه ناحیه کهگیلویه در جاده قبرستان جدید دهدشت برگزار شد.

 

غدیر حساس‌ترین فراز تاریخ؛ غدیر یک اتفاق نیست، غدیر مهم‌ترین و اساسی‌ترین پیام اسلام است. غدیر دست ما را در دست پیامبر می‌گذارد و پیامبر دست ما را در دست صاحب غدیر (علی علیه‌السلام)، تا با دستگیری او راه هدایت و رستگاری از ضلالت و گمراهی جدا شود.

 

غدیر پیامی الهی و کتابی همیشه گشوده است، تا ما پیوسته در آن نظر کنیم و راه و روش زندگی را از آن بیاموزیم و به نشانه ایمان و وفاداری مسئولیت ابلاغ آن را به دیگران در این عصر و در زمان‌های آینده بر عهده گیریم.

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

بر ماست که غدیر را دوباره بیابیم و بیشتر از گذشته با آن آشنا شویم و پیام غدیر را با زدودن گرد و غبار خستگی سال‌های سخت و طاقت‌فرسا از ذهن و زبان کج ‌وی‌ها و دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها نجات بخشیم تا همگان بدانند و دوباره بدانیم که غدیر حساس‌ترین فراز تاریخ است و علی‌بن‌ابیطالب و فرزندانشان تا امام مهدی (عج) تنها چراغ هدایت و خورشید فروزان سعادت امروز و هر روز انسان و انسانیت‌اند.

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

آری غدیر با تمام غرض‌ورزی‌ها و تحریف‌ها و دشمنی‌ها، به دلیل روشنی و وضوح و دلالت و تواتر اسنادش سند همیشه زنده تاریخ و حماسه جاودانی است که بعد از چهارده قرن به دست ما رسیده که حتی مدعیان مکتب خلافت را نیز به نقل و روایت وا داشته است. بی‌شک اهمیت ابلاغ پیام غدیر بر هیچ‌کس پوشیده نیست اما بالاترین عظمت و اهمیت غدیر مدیون شخصیت والای امیر اهل ایمان امیرالمومنین علی (ع) است.

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

زمان غدیر، مکان غدیر، اصحاب غدیر، کلام غدیر، بیعت غدیر، الهی بودن غدیر و علی (ع) این رخداد بزرگ را در جایگاهی مهم و حساس از تاریخ قرار داده و سبب ماندگاری و جاودانگی آن شده است. آری غدیر امروز زنده است زیرا امام غدیر زنده است و امامت مهم‌ترین و اساسی‌ترین پیام غدیر در سیمای پر مهر آخرین وارث غدیر امام زمان (عج) متجلی است و بر ماست که این پیام را سینه به سینه در ذهن و جانمان زنده نگاه داریم و عصر به عصر و نسل به نسل آن را به آیندگان انتقال دهیم.

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

امروز و شور و شعور و حرارت وصف‌ناپذیری در میان مردم ولایتمدار شهرستان کهگیلویه به نظاره نشستیم و دیدیم حضور گرم و صمیمی مردم ولایتمدار را در مراسم بازسازی واقعه غدیر که با هنرمندی هنرمندان صاحب نام این شهرستان چگونه و با چه شور وصف‌ناپذیری برگزار گردید. امروز بار دیگر مردم شهرستان کهگیلویه ولایتمداری و عشق به اهل‌بیت(ع) را به نمایش گذاشتند.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک