آخرین اخبار

17. شهريور 1395 - 14:05   |   کد مطلب: 6006
سه بانوی قهرمان دیشموکی در صورتی به مسابقات کشوری در شیراز اعزام شدند که هیچ مسئولی حضور نداشت.

به گزارش کهگیلویه، بانوان کونگ فوکار دیشموکی از بی توجهی مسئولان دیشموک به ورزش انتقاد کرده و از مظلومیت این سبک ورزشی  در منطقه دیشموک گلایه کردند.

صوفیا ریحانی 10ساله با اشاره به اینکه از حداقل امکانات در دیشموک محروم هستیم، خاطرنشان کرد: از مسئولان خواهشمندیم گوشه چشمی به برطرف کردن مشکلات ما داشته باشند.

این بانوی نونهال دیشموکی در حینی که تسبیح به دست داشته و دست به دعا برداشت، ب خبرنگار گفت: امید ما بعد از خدا به مسئولان است که ما را مساعدت کنند.

 

حالا باید دید که مسئولان برای رفع محرومیت و توجه به ورزش بانوان در دیشموک، چه تدابیری می‌اندیشند.

سه بانوی قهرمان دیشموکی در صورتی به مسابقات کشوری در شیراز اعزام شدند که هیچ مسئولی حضور نداشت.

فاطمه حکیم زارع در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: سه بانوی دیشموکی که در مسابقات استانی در یاسوج مقام قهرمانی کسب کردند، به مسابقات کشوری به میزبانی شیراز اعزام شدند.

مربی سبک کونگ فو پرتوآ در دیشموک افزود: فاطمه بینا 17ساله در وزن52- رده جوانان و الهه پدرام و صوفیا ریحانی10ساله به ترتیب در وزن‌های25- و 28- نونهالان در این مسابقات حضور دارند.

حکیم زارع با بیان اینکه، خانم‌ها زینب رستگاریان و مهشید امیری خوب به دلیل وضعیت بد مالی نتوانستند به این مسابقات اعزام شوند، تصریح کرد: همین سه نفر را هم با همت باشگاه و همکاری خانواده‌های آنها و بچه‌های باشگاه به این مسابقات خواهیم فرستاد.

وی گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخه17و18 شهریور مسابقات در شیراز برگزار می‌شود.

حکیم زارع ضمن آرزوی موفقیت برای سه بانوی اعزامی به مسابقات کشوری در شیراز از مسئولان خواست تا به داد ورزش بانوان در دیشموک برسند.

 

گفتنی است: در تیم رزمی کونگ فو پرتوآ استان کهگیلویه وبویراحمد 14 بانوی نونهال، 15 رزمی کار در رده سنی نوجوانان، 15 بانو در رده سنی جوانان و 6 بانوی رده سنی بزرگسالان حضور دارند.

انتهای پیام:و/آ
گزارش، گفتگو و عکس: وحید آهنگ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک