آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1395 - 11:45   |   کد مطلب: 5235
همایش نقطه سرخط روز گذشته از سوی موسسه یاران مانا در جهت بزرگداشت روز معلم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی و معلمان پیشکسوت، مراسم بزرگداشت «کی‌عطا طاهری بویراحمدی» و «محمد بهمن بیگی» در مجتمع فرهنگی ارشاد دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، همایش نقطه سرخط روز گذشته از سوی موسسه یاران مانا در جهت بزرگداشت  روز معلم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی و معلمان پیشکسوت، مراسم بزرگداشت «کی‌عطا طاهری بویراحمدی» و «محمد بهمن بیگی» در مجتمع فرهنگی ارشاد دهدشت برگزار شد.

 

این همایش با حواشی بسیاری همراه بود از حضور عجیب عدل هاشمی پور در این همایش تا نحوه تجلیل از خانواده های معظم شهدای فرهنگی،حرف های عجیب مجری برنامه،حمله به دولت قبل و... که در ادمه به آن ها اشاره خواهد شد. 

 

همایشی که بخشی از آن قرار بود به تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی اختصاص داشه باشد در طول برگزاری آن هیچ حرفی از شهدا و خانواده شهدا نبود و هیچکس از سخنرانان یا مجری برنامه یادی از شهدای فرهنگی نکردند انگار نه انگار که بخشی ازاین مراسم قرار بود به تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی اختصاص داشته باشد.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 این بی توجهی به خانواده شهدا در حالی بود که مدام در این مراسم نام مسئول موسسه یاران مانا از زبان مجری برنامه و سخنرانان تکرار می شد و مدام تقدیر و تشکر می کردند و تنها در چند دقیقه انتهای برنامه با دادن لوح سپاس به چند خانواده شهید از آن ها تجلیل شد و یاد و خاطره شهدا در این مراسم تنها همین لوح سپاس رفع تکلیفی بود.

 

حتی شرکت کنندگان در این همایش هم اعتقاد داشتند که مسئولین برگزار کننده این مراسم نسبت به شهدای فرهنگی کم توجهی کردند و یادی از آن ها در این همایش نکردند.

 

از دیگر حواشی عجیب و جالب توجه این همایش حضور عدل هاشمی پور منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در اواسط این برنامه بود، چرا که بانیان و موسسه برگزار کننده این همایش از منتصبان به جریان اصلاح طلبان کهگیلویه بودند.

 

البته شنیده ها حاکی از این است که گویا عدل هاشمی اصلا به این همایش دعوت نشده بود!

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

از نکات قابل توجه این همایش حرف های تند و انتقاد های بی پروای مجری و سخنرانان این همایش نسبت به دولت دکتر احمدی نژاد می باشد و این انتقادات و تاخت و تازهای مجری در زمانی بود که عدل هاشمی پور  در سالن حضور داشت، و زیر سوال بردن دولت اصولگرا را مشاهده می کرد!

 

قابل ذکر است که مجری همه کاره این همایش که راحت به به دولت قبل توهین و حمله می کرد در برنامه های گذشته هم هر سخنی را که می خواست بر زبان میاورد و مدام  با تعریف و تمجید های مصنوعی خود از اشخاص و مسئولین حاضر در این همایش، حاضرین در جلسه را خسته و عصبی کرده بود.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

اما حواشی حضور هاشمی پور جایی خود را نشان داد که هنگام تقدیم جوایز به مهمانان، عدل هاشمی پور از دعوت مجری برنامه برای حضور بر روی سن خودداری کرد، و مجری برنامه به اجبار چندین بار دیگر درخواست خود را تکرار تا نهایتا آقای هاشمی پور با اصرار و اکراه فراوان بالا رفت و در مراسم تجلیل از مهمانان برنامه شرکت کرد.

 

گویا منتخب کهگیلویه بزرگ از انتقادات نسبت به دولت گذشته و عدم دعوت از وی برای سخنرانی ناراخت بود.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

همچنین در این مراسم عدل هاشمی پور که از سوی  برگزار کنندگان همایش یرای سخنرانی دعوت نشده بود بعد از بالا رفتن روی سن برای اهدای جوایز چند دقیقه ای به ایراد سخنرانی پرداخت که از چهره و صحبت های بانیان این همایش می شد فهمید که برگزار کننده گان همایش از حضور و سخنرانی عدل هاشمی پور در همایش خود، بسیار عصبانی و ناراحت هستند!

 

به هر حال حضور عدل هاشمی پور در برنامه ای که کاملا منتصب به اصلاح طلبان می باشد بسیار عجیب بود و بانیان برنامه نیز چندان از حضور وی خوشحال نبودند.

 

پایگاه خبری کهگیلویه

 

موسسه یاران مانا که قبل از انتخابات مجلس دهم همایش های فراوانی برای وحدت و وفاق اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ برگزار کرد اما در نهایت این همایش ها نیز سرانجامی نداشت و عدل هاشمی پور پیروز انتخابات کهگیلویه بزرگ شد.

 

قابل ذکر است که مراسم بزرگداشت «کی‌عطا طاهری بویراحمدی» و «محمد بهمن بیگی» به خوبی و به نحو شایسته ای برگزار شد.

 

این همایش توسط موسسه یاران مانا و  با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آمورش و پرورش و بر خی ادارات دیگر شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

گزارش و عکس: مجید آذربارگون

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک