آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1395 - 1:50   |   کد مطلب: 5216
امروز نیز شاهد غارت آشکار بیش از دومیلیارد دلار از دارائی های ایران از سوی امریکا هستیم که پیش از این مقام معظم رهبری درباره بدعهدی امریکایی ها هشدار داده بود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، وصل نشدن بانک های ایرانی به سوئیفت و عمل نکردن طرف مقابل به تعهدات برجام و به یغما رفتن صنعت هسته ای ایران به گونه ای رقم خورد که هنوز برخی از مسئولان عالی رتبه این موضوع و غارت اموال ایران را نقض برجام نمی دانند و بر این تکیه دارند که برجام را مردم لمس کرده اند و آفتاب بر جام همیشه طلوع خواهد کرد.

 

موضوع برجام ودر پی آن غارت دو ملیاردی از اموال بلوکه شده ایران و تاثیر برجام بر بازار و قدرت خرید مردم در چند وقت گذشته همیشه سوالی بود که ذهن من رو مشغول کرده بود و به همین خاطر به سراغ فروشندگان  و شهروندان دهدشتی در بازرار دهدشت رفتم تا هم از وضعیت کسب و کار بازاریان و هم اینکه آیا تاثیر برجام را در کار و فروش روزانه خود حس کرده اند و همچنین نظر شهروندان را درباره غارت 2 ملیاردی اموال بلوکه شده ایران توسط آمریکا بپرسم.

 

 

مجید که در بازار دهدشت عطر فروشی دارد می‌گوید: هیچ خبری از بهبود وضعیت کسب و کار بعد از اجرای برجام دیده نمی شود این قبیل حرف‌ها درباره خروج از رکود فقط شعار است.

 

این فروشنده که از وضعیت خود گلایه داشت گفت:بر جام که تا الان برای ما سودی نداشته است حداقل  مسئولین با قدرت و اقتدار در مقابل خواسته های نا به حق آمریکا ایستادگی کنند و اجازه غارت اموال کشور را ندهند.

پایگاه خبری کهگیلویه

جمال که فروشنده لوازم ورزشی است گفت : تا الان تاثیری از برجام در کسب و کار خود حس نکرده است و بازار در رکود به سر می برد.

 

وی دباره غارت اموال بلوکه شده ایران با تأکید بر اینکه اگر دولت یازدهم نتواند حق مردم و خودش از آمریکاییها را بگیرد برای همیشه منفور خواهد شد،بیان کرد: دولت قبل اگر مشکلی هم داشت ولی اقتدار را برای ملت آورده بود و امروز نمی شود برای دوستی با دیگران خودت را ضعیف و ذلیل جلوه دهی؛ ما این دوستی را نمی خواهیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

 

حجت الاسلام امرالله اندرزیان مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با این پایگاه خبری با اشاره به غارت مبلغ 2 میلیارد دلار از پول های بلوکه شده ایران به بهانه پرداخت غرامت به خانواده های تفنگدارا قربانی شده آمریکایی در حادثه 1983 بیروت، گفت: غارت اموال بیت المال ملت توسط کدخدا نشان از ماهیت و هویت ذاتی آن ها است که با سرقت و چپاول اموال و منابع دیگران به زندگی حیوانی و شیطانی شان ادامه دهند.

 
اندرزیان افزود: موضع ملایم و نرم بعضی از مسئولین در مقابل خباثت و جنایت آمریکا در قضیه غارت اموال مورد قبول نیست.

 
وی افزودتصریح کرد: برجام نه تنها نعمت نبود بلکه از آثار زیان بارش تحقیر و توهین به ملت در قضیه غارت اموال و زیر سوال رفتن عزت و اقتدار و پررو نمودن عرب های مرتجع به ویژه حاکمان قرون وسطایی سعودی بوده است .
 
این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: اندیشه حاکم بر سردمداران کاخ سفید اندیشه صهیونیستی است که به گفته قرآن نسبت به هیچ عهد و پیمانی وفا نمی کنند و عهد شکنی جز هویت آن هاست. 

 
اندرزیان ادامه داد: اجازه رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای برای این بود که بعضی از مسئولین به ماهیت غیر انسانی و غیر قابل اعتماد غرب به خصوص آمریکا پی ببرند نه اینکه برجام های دیگری برای به زانو در آوردن ملت ایران و از بین بردن ارزش های انقلاب و پایمال کردن خون شهیدان طراحی شود بلکه تنها نسخه نجات اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل جدی است.

پایگاه خبری کهگیلویه
 
 
هادی که عمده فروشی در بازار دارد با بیان اینکه خرید و فروش در بازار انجام می‌شود اما باب میل مغازه‌دارها و کسبه نیست می‌گوید: دولت باید تلاش بیشتری انجام دهد تا عینا و به صورت واقعی تاثیر برجام در کشور احساس شود.

 

وی ادامه داد که دولت نباید در مقابل دزدی و غارت گری های آمریکایی ها سکوت کند و باید با اقتدار اجازه همچین رفتاری را به هیچ کشوری ندهد.

پایگاه خبری کهگیلویه

روح الله یکی از شهروندان دهدشتی با بیان اینکه ما چیزی از برجام ندیده ایم و فقط گرانی را لمس کرده ایم وبس،گفت: چرا دولت دوست دارد فقط بگویید مردم برجام را حس کرده اند، درست است آن را حس کرده ایم اما حسی از نوع گرانی، بی پولی و دردبدری که همه آن را عینه می بینند.

 

وی ادامه داد غارت 2 ملیاردی از اموال بلوکه شده ایران نشان از آن دارد که کشوری مثل آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نخواهد بود و دولت مردان ایرانی باید جلوی این زیاده خواهی ها بایستند و با قدرت از حقوق مردم ایرا دفاع کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک