آخرین اخبار

26. آذر 1394 - 14:22   |   کد مطلب: 4257
پنج شنبه ای با شهدای کهگیلویه/ این هفته شهید عبدالمحمد رضایی
بر خود می بالم که سرباز اسلام هستم/حفظ حجاب مایه حراست از خون شهدا است
شهید رضایی‌ از زحمات پدر و مادر خود قدردانی‌ می ‌کند و از برادران خود می ‌خواهد که راه او را ادامه دهند و به خواهران خود توصیه می‌کند که حجاب خود را حفظ کنند و این کار را مایة حراست از خون شهدا می ‌داند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، شهید عبدالمحمد رضایی‌ وصیت نامة خود را با آیة 169 سوره آل عمران آغاز می کند و در مناجاتی‌ گیرا و نسبتاً طولانی‌ با خدای‌ خویش که بخش اعظم وصیت او را به خود اختصاص داده است از او می ‌خواهد تا پرچم اسلام را در سراسر گیتی‌ به اهتزاز درآورد و مستضعفین جهان را بر مستکبرین پیروز گردادند.

 

 در ادامه شهید رضایی‌ از خداوند می ‌خواهد تا با بخشایش گناهان، او را پاک گرداند تا بتواند ادامه دهندة راه شهدا باشد.

 

 او از اینکه سرباز امام زمان( عج) است بر خود می ‌بالد و از خدا می ‌خواهد تا شهادت را نصیب او گرداند.

 

در بخش دیگری‌ از این وصیت شهید رضایی‌ از زحمات پدر و مادر خود قدردانی‌ می ‌کند و از برادران خود می ‌خواهد که راه او را ادامه دهند و به خواهران خود توصیه می‌کند که حجاب خود را حفظ کنند و این کار را مایة حراست از خون شهدا می ‌داند.

 

در پایان شهید رضایی‌ از خدا می ‌خواهد دل های‌ همگان را با نور قرآن روشن سازد و امیدوار است تا همه یاور امام باشند.

پایگاه خبری کهگیلویه

وصیت نامه شهید عبدالمحمد رضایی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

« ولاتَحسبَنّ الذین قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أمواتاً بَل أحیاءٌ عندَ ربِّهم یُرزَقُونَ » گمان نبرید آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه آنان زنده اند و نزد خدای خویش روزی می خورند.

 

 درود به روان پاک امام امت، رهبر مستضعفین جهان ، رهبر دردمندان و مصیبت زدگان و رهبر زحمت کشان و رنجبران و مظلومین جهان، چراکه این طبقه دل به او بستند و امید دارند که رهبری او به رهبری و قیام حضرت امام زمان  مهدی موعود( عج)  متصل گردد« ان شاءالله ».

 

 بار الها  از تو خواهانم با کمک این ملت غیور و مسلمان انقلاب اسلامی مان به رهبری نائب امام زمان( عج) پرچمش فراتر [ از] مرزها رود و ندای اسلام و اسلام محمدی( ص) سراسر منطقه را فرا گیرد و نمونه ای از حکومت علی( ع) در این منطقه استقرار یابد.

 

 بار الها ! خدایا ! مستضعفین جهان را بر مستکبرین پیروز فرما و مستضعفین خود سرنوشتشان را به دست گیرند.

 

حضرت باری تعالی وضعیت ما را تغییر نمی دهد مگر آنکه خود تصمیم بگیریم و اراده کنیم  با عزمی راسخ و استوار راه علی( ع) و صراط مستقیم را انتخاب نماییم.

 

 خدایا  ما را در برقراری و پابرجا شدن راه علی( ع) کمک کن .

 

خدایا ! چنان سعادتی نصیب من گردان و ایمانم را محکم گردان و از لغزش بازگردانم و پاکم گردان تا بتوانم در راه احیاء حکمت و آزادی انسان ها و برقراری عدالت ثابت قدم باشم و خط سرخ آل محمد( ص) را برگزینم و در این راه جان [ را] نثار اسلام عزیز کنم تا بلکه این دَینی که شهیدان بر گردن من دارند اداء کرده باشم. که بیشتر از یک جان در کالبدم وجود ندارد که بتوانم با ایثار و از خودگذشتگی  اسلام عزیز را یاری نمایم.

 

 خدایا ! من را ببخش اگر حرفی را بر علیه اسلام  زدم یا قدمی را بر علیه اسلام برداشته ام چراکه از جهل و کوته بینی من بوده است.

 

خدایا! پروردگارا! من به خود می بالم که سرباز اسلام هستم، سرباز امام زمان( عج) و در ارتش حکومت اسلامی خدمت می کنم، بارالها ! مرگ و شهادت [ مرا] در راه خودت قرار بده .

 

 بارالها! مرا برای کمک [ در] به اهتزاز درآوردن پرچم مهدی( عج)  پرچم مستضعفین جهان  یاری فرما. خدایا! شهادت مرا جزء شهدای صدر اسلام ثبت بنما، جزء شهدای زمان حضرت ختمی مرتبت که اکمل موجودات ، افضل انسا نها [ و] اشرف مخلوقات است قرار بده.

 

افسوس ! یک جان بیشتر ندارم که در راه اسلام عزیز فدا کنم  خدایا! تشکر می کنم که این  نعمت را به من دادی که بتوانم در برابر تو، در راه اهداف حکومت اسلامی لذت ها و محبت های دنیوی را فراموش کنم و فقط راه تو را در نظر داشته باشم آنچه از تو خواستم به[ من] عطا کردی و از تو خواستم که در راه تو شهید شوم و اینک به آرزوی خود رسیدم.

 

 پدرم ! می دانم که محبت [ من در دل] تو بسیار است و رنج و اندوه از دست رفتن من برایت سنگین است ولی در راه الله و در راه به ثمر رسیدن حکومت اسلامی بسی ناچیز است . پدر عزیزم ! از شما تشکر دارم که مرا همواره از کوچکی برای اینکه  انسان شوم ترغیب و تشویق نمودی.

 

 مادر عزیزم ! می دانم که غم از دست دادن فرزند برای مادر بسیار مشکل و دشوار است، اگر من بگویم که مرا فراموش کن [ می ‌دانم برای‌] مادر امکان پذیر نیست، ولی مردن یک بار است آن هم چه بهتر که در راه الله و راه حق شهید بشوم.

 

 از شما، برادرانم، می خواهم که راه مرا ادامه بدهید و برای من نگران نباشید و از شما خواهرانم می خواهم که حجاب خود را نگه دارید ، زیرا حجاب شما حافظ خون من است و برای من نگران نباشید.

 

 و در پایان از خداوند می خواهم که دل همه ماها را به نور قرآن روشن گرداند و به همه ماها صبر و استقامت عطا فرماید و همه یار وفادار امام امت باشیم.

 

                                              و[ ال] سلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

                                          مرگ بر آمریکا و شوروی و منافقین و صدام

                             خدایا! خدایا! تو را به جان مهدی تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

 فراموش نکنید [...]

تصاویر تکمیلی: 
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک