نمایش 1 - 10 از 11
مراسماتی برای برهم زدن آرامش شب و روز؛
در روزهای اخیر شهر دهدشت، در گوشه،گوشه شهر صدای تیراندازی در آسمانش طنین انداز شده است گویا این شهر به زمین جنگ تبدیل شده است.
رئیس آموزش و پرورش دهدشت به ضرب و شتم دانش آموزش مقطع متوسطه دوم در این شهر واکنش نشان داد.
عصر امروز با حضور اصحاب رسانه و اعضای شورای ششم دهدشت، نشستی در خصوص چرایی عزل شهرداراین شهر تشکیل شد.
معرفی کامل امکانات و ویژگی‌های پیام‌رسان‌های ایرانی؛
در دنیای امروز که با تولید روزافزون برنامه‌های پیام‌رسان، این نوع فناوری به سرعت به محبوب‌ترین راه برای ارسال پیام‌های متنی تبدیل شده است، بسیاری از پیام‌رسان‌های ایرانی، ما را به سمت تعامل
اجرای مکتب حاج قاسم سلیمانی در محوریت مقاومت و گام دوم انقلاب جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
دامداران کهگیلویه 11 سالی می شود چشم انتظار فعالیت مجدد کارخانه دهشیر برای فروش محصولات خود هستند اما تنها کارخانه لبنی این شهرستان همچنان در گیرو دار تسهیلات راه اندازی مجدد است.
دستگیری سارقان موتور سیکلت در یاسوج
جانشین فرمانده انتظامي شهرستان بویراحمد از دستگيري ۲ نفر سارق موتورسیکلت در اين شهرستان خبر داد.
دانشجویانی که تا دیروز قلم در دست داشتند ؛
دانشجویانی که تا دیروز قلم در دست در سنگر دانشگاه مشغول تحصیل علم بوده اند، امروز در سنگر جهادی بیل و کلنگ و گاری به دست گرفته اند تا مشکلی هر چند کوچک از مردم این روستا را حل کنند و در فرصت اندک، کاری در خور صاحبان اصلی این انقلاب انجام داده باشند.
هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند:
روستای کرنگ دارای طبیعت بکرو باغات وحشی سار و زیبا می باشد که چشم هر بیننده ای را به نوازش وا می دارد.
به همت بسیجیان گروه جهادی محبان المهدی صورت گرفت:
بسیجیان گروه جهادی محبان المهدی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران این روزها بجای تفریح و سرگرمی در کنار خانواده خود، در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم دیشموک به سر می برند.

صفحه‌ها