آخرین اخبار

19. فروردين 1394 - 15:22   |   کد مطلب: 1077
مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران، رئيس شركت گازرساني به صنايع شركت ملي گاز ايران و مدير عامل شركت گاز كهگيلويه وبويراحمد جهت انجام كارهاي كارشناسي و بررسي‌هاي بيشتر، به ديشموك و قلعه رئيسي سفر كردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ظهر امروز مهندس ناصر ابراهيمي مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران ، مهندس رعيتي رئيس شركت گازرساني به صنايع شركت ملي گاز ايران و هوشنگ صيدالي مدير عامل شركت گاز كهگيلويه وبويراحمد جهت انجام كارهاي كارشناسي و بررسي‌هاي بيشتر، به ديشموك و قلعه رئيسي سفر كردند.

در اين بازديد مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران بههمراه هيئت همراه، با حضور مسئولان دو بخش ديشموك و قلعه‌رئيسي در گلزار شهداي ديشموك حضور  يافته و با قرائت فاتحه ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي شهداي گلگون كفن انقلاب و جنگ تحميلي، به روح بلند شهيدان اداي احترام كردند.

در ادامه در محل بخشداري ديشموك بخشداران ديشموك و قلعه‌رئيسي از مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران خواستند تا هر چه زودتر گازرساني به اين دو بخش انجام شود تا انشاءالله مشكلات بسيار زياد حاصله از نبود گاز در اين دو منطقه پايان يابد.

حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي اصل امام جمعه شهر ديشموك در اين زمينه اظهار كرد: مسئولان تلاش كنند تا يكي از دغدغه‌هاي بزرگ اين دو بخش كه نبود گاز هست را حل كنند.

مهندس صيدالي مدير عامل شركت گاز استان هم با بيان اينكه گازرساني به ديشموك و قلعه‌رئيسي پروسه‌اي بيش از 5 ساله هست، اظهار كرد: همه تلاشهاي خود را به كار گرفتيم تا با انجام كارهاي كارشناسي بتوانيم به اين دو منطقه گازرساني را انجام دهيم.

 

مهندس ابراهيمي مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران هم از تلاشهاي جدي اين شركت جهت گازرساني به اين دوبخش خبر داد و افزود: در حال انجام كارهاي كارشناسي هستيم و در صورت رسيدن به نتيجه اكمل، كار گازرساني به اين دو بخش را شروع خواهيم كرد.

 

 

 

انتهاي پيام:و/آ

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

 

دیدگاه‌ها

انشاالله سال 94 گازرسانی به دیشموک و شهرستان این بخش تحقق بیابد
خدا کند که بیاید این بار به دیشموک(94) گاز را میگم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک