آخرین اخبار

8. مهر 1401 - 14:51   |   کد مطلب: 10856
کیانی اصل گفت:قوه قضاییه بااغتشاشگران برخورد قاطع کندچراکه هدف اصلی صحنه گردانان این آشوبها به زانودرآوردن ملت ایران،ایجادجنگ داخلی و هموار کردن تسلط بیگانگان وتجزیه جغرافیای ایران زمین است.

خطیب نماز جمعه سوق در خطبه های عبادی  سیاسی این هفته با اشاره به سخنرانی است الله رییسی در سازمان ملل گفت: نقطه عطف سخنرانی رئیس جمهور کشورمان آنجایی بود که تصویری از «سردار شهید سلیمانی »را به حضار در مجمع عمومی ملل متحد نشان داد و ایران را بعنوان یکی از قربانیان تروریسم نشان داد.

حجت‌الاسلام کیانی اصل افزود: از زمان شهادت سردارسلیمانی تاکنون بیشتر شبکه‌های غربی ها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تلاش کرده اند که نام شهید سلیمانی را سانسور کنند اما حرکت انقلابی رئیس جمهور و استفاده هوشمندانه از فرصت به دست آمده بود تاماهیت اتهامات پیرامون تروریسم را که غرب همواره در تلاش است به ما نسبت دهد، پیش چشم جهانیان بازتعریف و و قهرمان واقعی مبارزه جهانی با تروریسم را یادآوری کند.

 

وی تصریح کرد:حرکت ماندگار و تاریخی رئیس جمهور کشورمان در نشان دادن عکس سردار جهانی مقاومت بسیاری از برنامه های بچه گانه براندازان را خنثی کرد.

کیانی اصل در بخش دیگر سخنان خود به اشاره به اینکه پشت پرده اغتشاشات ، تجزیه طلب ها هستند و آشوبگران به دنبال تجزیه ایران هستند ادامه داد: ممکن است در میان این اغتشاشات چند زبان فریب بخورند اما عالم و آدم می دانند که در پشت پرده این اغتشاشات آمریکا ، گروه های تجزیه طلب مانند کامل در خارج از کشور و در کردستان عراق قرار دارند هدفشان تجزیه ایران است.

وی ابراز داشت: فتنه اخیر را کسانی به پا کردند که بر سر سفره این نظام و انقلاب نمک خوردند و حالا نمکدان شکستند.

امام جمعه سوق خاطر نشان کرد: باید کسانی که با امکانات و حمایت های نظام جمهوری اسلامی معروف شده اند و در روزهای اخیر زبان ناطق دشمن بودند برخورد قاطع صورت گیرد و هزینه بپردازند.

کیانی اصل عنوان کرد: بدون تردید هتک حرمت قرآن کریم ، آتش زدن مسجد ، آسیب زدن به اموال عمومی و خصوصی یا تعرض به نیروی انتظامی و بسیج و حافظان امنیت ، چادر کشیدن از سر زنان محجبه آن هم در یک کشور اسلامی نمی‌تواند بدون خط دهی ، هدایت و سوء استفاده سرویس های بیگانه از احساسات جوانان صورت گرفته باشد.

وی راهپیمایی باشکوه ملت ایران بعد از این اغتشاشات اشاره و بیان داشت: حرکت مردمی در محکومیت اغتشاشات بار دیگر پاسخ قاطعی به دشمنان نظام و انقلاب بود که بار دیگر مردم حماسه آفریدند.

کیانی اصل ادامه داد: خویشتن داری و تدبیر فرماندهی انتظامی در برابر اعتراضات و هدف قرار دادن مقر های تروریستی توسط سپاه پاسداران که با حملات به مخالفان خودش هشدار داد که اگر بخواهند سلاح به دست گیرند یا امنیت کشور را دچار خدشه کنند با پاسخ قاطع و پشیمان کننده ایران اسلامی مواجه خواهند شد. 

خطیب نماز جمعه سوق با درخواست از قوه قضاییه خواست با اغتشاشگران و آشوبگران برخورد قاطع صورت گیرد و گفت: اغتشاشات اخیر را می توان به نوعی فتنه نمک نشناس ها هم نامید. همه کسانی که در این فتنه میدان دار تحریک و تشویق مردم برای آشوب بودند با مواضع خود مردم را علیه نظام تحریک می کردند ، اعم از سلبریتی ها تا سیاسیون ، همه بر سر سفره این نظام شکمشان پر شده و با امکانات و حمایت این نظام به جایی رسیدند و شهرتی کسب کردند و به مال و ثروتی رسیدند.

کیانی اصل افزود: هدف اصلی صحنه گردانان این آشوب ها به زانو درآوردن ملت ایران ، ایجاد شکاف در صفوف به هم پیوسته ملت ، تضعیف امنیت ملی ، ایجاد جنگ داخلی و نهایتاً هموار کردن تسلط بیگانگان و تجزیه جغرافیای ایران زمین است مهسا امینی یک بهانه‌ای بود تا اهداف از پیش تعیین شده و طراحی شده خود را عملیاتی کنند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک